  • 11. Data: 2019-08-26 20:03:30
    Temat: Re: Napad z nozem na kantor kryptowalut
    Od: z <...@...pl>

    Dobre. Widzę chłopaki że dużo piszecie a mało czytacie. Nawet pierwszych
    postów w wątku. Usenet dziadzieje ;-)

  • 12. Data: 2019-08-26 22:10:46
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <...@...pl>" w KF :).

    U mnie OP jest Dawid.
    Gdyby był odpowiadającym, w temaci pojawiłoby się "Re:" na samym popczątku.
    Prawda?
    Zaś co do "666", czy "ń", czy "ąćęłńóśźż", to bez przesady. W KF umieścili
    go tylko ci, którzy przynajmniej odrobinę szacunku do siebie mają.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 13. Data: 2019-08-26 22:31:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Akarm" <a...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie OP jest Dawid.
    > Gdyby był odpowiadającym, w temaci pojawiłoby się "Re:" na samym popczątku.
    > Prawda?
    Nie.

    > Zaś co do "666", czy "ń", czy "ąćęłńóśźż", to bez przesady. W KF umieścili
    > go tylko ci, którzy przynajmniej odrobinę szacunku do siebie mają.
    :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 14. Data: 2019-08-26 22:45:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <...@...pl>" w KF :).

    Aaaa, to teraz rozumiem. Chwasty mam w KF-ie. I na dodatek temat nie
    zaczynał się od "Re:" :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2019-08-27 08:49:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aaa, to ja też rozumiem ;>
    Hmm, pokazuje to pewnego buga - czy też może efekt zgniłego kompromisu - w
    implementacji KF - posty wywalane powinny być jednak sygnalizowane, że były.

  • 16. Data: 2019-08-27 09:13:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :
    > Aaa, to ja też rozumiem ;>
    > Hmm, pokazuje to pewnego buga - czy też może efekt zgniłego kompromisu - w
    implementacji KF - posty wywalane powinny być jednak sygnalizowane, że były.

    Implementacja jest pewnie poprawna. Można odptaszkować, że "zaznacz
    wiadomość jako przeczytaną" lub "skasuj wiadomość". Ja mam drugą opcję.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65