  • 11. Data: 2020-02-14 18:18:36
    Temat: Re: Najwyzszy wyzysk w historii
    Od: z <...@...pl>

    Mam nadzieję że jak zachodni bank się chwali to też masz takie
    sceptyczne podejście.

    Ja traktuję wszystkie banki ze szczególną nieufnością.

  • 12. Data: 2020-02-14 23:25:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e46d66c$0$538$6...@n...neostrada.pl

    > Ja traktuję wszystkie banki ze szczególną nieufnością.

    Ogólnie to instytucje podwyższonego zaufania jak ZUS
    czy Urzędy -- choćby PZ można poprzez banki uzyskać...

    [ciekawe, jaki numer będzie miał Profil Zamknięty
    w JPK_V7M jak miłość lub K jak kwartał...]

    Ogólnie lubię banki. [być może dlatego, że jako
    dziecko miałem konto w PeKaO, na które ktoś zza
    Atlantyku przysyłał mi szmal twardy...]

    --