  • 11. Data: 2019-09-20 13:15:15
    Temat: Re: Nadchodzi nowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 września 2019 13:13:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I pewnie za niedługo nie będzie chętnego który by dał złotówkę za ten bank

    Ale nie tylko płacisz złotówkę - dostajesz też 2mld z BFG.

  • 12. Data: 2019-09-20 14:06:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 12:22:28 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozumiesz żartu nawiązującego do wypowiedzi chyba Gomółki.

    W grudniu 1970 byłem za mały, żeby ogarniać rzeczywistość
    społeczno-polityczną, ale internety powiadają, że dowcipami o lokomotywach
    to tylko suweren dworował sobie z tow. Wiesława.
    W rzeczywistości taniały, między innymi, firanki torlenowe, płyty
    gramofonowe, pralki tudzież papa asfaltowa. Furię wywołała zapewne podwyżka
    o 12.5% ceny motocykli WSK.
    http://www.polska1918-89.pl/photos/podwyzka-cen,1318
    .jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2019-09-20 15:04:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Ale nie tylko płacisz złotówkę - dostajesz też 2mld z BFG.

    Skad ta kwota ?

    J.

  • 14. Data: 2019-09-20 15:08:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 września 2019 15:07:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

    > Skad ta kwota ?

    OIDP z "planu Zdzicha".

  • 15. Data: 2019-09-21 00:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" qm298u$63u$1$P...@n...chmurka.net

    > Konie to nic w porównaniu z bankami. Jeden miał pójść za złotówkę.

    Jeden bank czy dwa banki?
    Wiara w narodzie nie gaśnie -- brak złotówek w wózkach Lidliwych. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-09-21 00:08:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1mgdjmwzirh7x.7171u57mpq37$....@4...net

    > W grudniu 1970 byłem za mały, żeby ogarniać rzeczywistość

    W grudniu 1970 r. miała miejsce Masakra Trójmiejska -- wtedy
    raczej ceny rosły, nie malały.

    > "Pieniądze szczęścia nie dają, lecz każdy chce to sprawdzić
    > osobiście."

    Zwłaszcza ujemne. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-09-21 00:14:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" d...@g...co

    : Ale nie tylko płacisz złotówkę - dostajesz też 2mld z BFG.

    Chyba opłaci się -- inwestuję złotówkę i biorę 2 mld.
    Dobra zmiana. Czas na inwestycje! ;)

    -=-

    IMO raczej nie pójdzie za złotówkę, choć
    może go spotkać zły los -- Nest Bank...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-09-21 08:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 00:14:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "Dawid Rutkowski" d...@g...co
    m>
> [...]
    > Dobra zmiana. Czas na inwestycje! ;)
    >
    > -=-
    >
    > IMO raczej nie pójdzie za złotówkę, choć

    mbank ? Raczej nie pojdzie.
    Ale obowiazuje ustawa o przymusowej restrukturyzacji i taka Idea to
    juz chyba pod nia podpada ...

    J.

  • 19. Data: 2019-09-21 14:02:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-09-20, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > A jak wygląda/ł koszyk w latach 2016-9?

    Też bez lokomotyw :)

    > W tabelce hest "transport" oraz "inne".

    To jest koszyk *detaliczny* (CPI). Kupujesz owe lokomotywy
    w detalu? Idziesz do biedronki i prosisz dwie sztuki?

    Transport to ceny biletów, ceny paliwa, na które wydają
    konsumenci, koszt posiadania samochodu (a tu np. obniżki
    Ubera, czy cen paliw mogły spowodować obniżki wskaźnika).

    > Lokomotywy potaniały, cieszysz się, że jesteś właścicielem PESA'y?

    Ceny lokomotyw nie mają bezpośredniego wpływu na cennik detaliczny.
    Ale tak, jak zapłacisz za bilety mniej bo przewoźnik kupił lokomotywę
    taniej, to skorzystasz.

    Tak, rządy mogą manipulować wagami składników, czy zmieniać skład
    tego koszyka, ale bez przesady z lokomotywami. :) To już prędzej
    taniejące AGD, komputery, usługi telekomunikacyjne (łatwo dostępne
    pakiety no-limit), taniejące łącza internetowe itp.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2019-09-21 22:31:10