  • 1. Data: 2003-02-08 19:49:10
    Temat: Na okreslony dzien
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Czy jakiś bank oferuje lokaty, których zakończenie
    można ustalić na określony dzień?

    Nie chodzi mi w tym wypadku o zwykłe
    lokaty dynamiczne czy progresywne.

    Odsetki mało istotne, chodzi o odzyskanie
    kapitału na konkretny dzień.

    Ważny dostęp (założenie i wgląd) przez www

    Znajdę coś takiego czy nie?

    Pzdr
    CEZ

  • 2. Data: 2003-02-09 09:29:08
    Temat: Re: Na okreslony dzien
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Czy jakiś bank oferuje lokaty, których zakończenie
    > można ustalić na określony dzień?

    Załóż konto np. w mBanku. Można zakończyć lokowanie w dowolnym dniu przez
    WWW.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-09 10:52:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Załóż konto np. w mBanku. Można zakończyć lokowanie w dowolnym dniu
    przez
    > WWW.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek
    była taka opcja w mbanku.
    Chodzi mi o wprowadzenie odrobiny "dyscypliny"
    w zarządzaniu. Rachunków mam dość, żeby
    mieć gdzie przetrzymać środki.
    Likwidacja takiej lokaty
    nie może być całkiem "bezkarna",
    bo wtedy środki te nie doczekają terminu :-))

  • 4. Data: 2003-02-09 10:58:14
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Likwidacja takiej lokaty
    > nie może być całkiem "bezkarna",
    > bo wtedy środki te nie doczekają terminu :-))

    Myślę, że ciężko będzie spełnić Twoje oczekiwania, bo chyba każdą lokatę
    można zerwać :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-02-09 11:11:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Myślę, że ciężko będzie spełnić Twoje oczekiwania, bo chyba każdą
    lokatę
    > można zerwać :-))
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Niby tak, ale jeśli można można wycofać
    bezproblemowo środki z lokat progresywnych
    czy normalnych e-rachunków avista, to
    prawie na pewno to zrobię.
    A jeszcze nigdy nie zlikwidowałem
    lokaty terminowej wcześniej (pomijając testy :-))
    Czy oczekuję tak wiele?
    Tyle ofert na rynku i żadna nie rozwiązuje
    tak prostego problemu jak terminowe
    planowanie domowego budżetu?

    Pzdr
    CEZ

  • 6. Data: 2003-02-09 13:18:32
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > Nie chodzi mi w tym wypadku o zwykłe
    > lokaty dynamiczne czy progresywne.
    >
    > Odsetki mało istotne, chodzi o odzyskanie
    > kapitału na konkretny dzień.
    >
    > Ważny dostęp (założenie i wgląd) przez www

    czytałem gdzieś o takich lokatach, ale nie bardzo
    pamiętam gdzie, wiem że coś takiego ma BWE
    tzw. lokata negocjowana - min. kwota 10 tys.

    volkswagen bank direct umożliwia zakładanie
    lokat na dowolną liczbę dni z tym że są sidełka
    od 30 do 360 dni

    kredyt bank ma tzw. lokatę negocjowaną, którą
    można założyć na czas od 1 dnia do 1 roku
    min wpłata 30 000 zł

  • 7. Data: 2003-02-09 13:28:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > volkswagen bank direct umożliwia zakładanie
    > lokat na dowolną liczbę dni z tym że są sidełka
    > od 30 do 360 dni

    O to chodziło!
    Minimalna kwota wprawdzie 5000
    (wolałbym 3000), ale ujdzie.

    Dzięki.

  • 8. Data: 2003-02-09 18:38:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Czy oczekuję tak wiele?
    > Tyle ofert na rynku i żadna nie rozwiązuje
    > tak prostego problemu jak terminowe
    > planowanie domowego budżetu?

    Jak jesteś niestaranny, niekonsekwentny, to Twój problem.
    Może powinieneś skorzystać z konta teściowej lub kochanki, o ile oczywiście nie
    korciłoby Cię aby je zabić , bo nie chciały dać
    przed terminem:-)

  • 9. Data: 2003-02-09 19:01:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > Może powinieneś skorzystać z konta teściowej lub kochanki, o ile
    oczywiście nie korciłoby Cię aby je zabić , bo nie chciały dać

    Boże, jak nisko upadła ta grupa :-)

  • 10. Data: 2003-02-09 19:20:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Boże, jak nisko upadła ta grupa :-)

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.:-)