  • 21. Data: 2019-06-07 15:49:04
    Temat: Re: N26 - doładowanie konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Uff, w końcu się udało, po ponad miesiącu - może dlatego, że zdjęcie było w negliżu,
    bo wieczorem zobaczyłem, że zresetowali "sprawdzanie tożsamości" i dali kolejną
    szansę ;>
    Więc mogłem dziś spróbować zrobić przelew - i wyszło, że są tak nowocześni, że aż
    wyszli przed szereg i ominęli etap weryfikacji SMSem - dostępna jest jedynie
    weryfikacja w apce mobilnej.
    Tak że można zapomnieć o używaniu N26 wyłącznie na komputerze - niezbędny jest nie
    tylko telefon, ale wręcz smarkfon.
    Tym bardziej, że nie ma możliwości zdefiniowania odbiorców zaufanych, jedynie można
    zrobić zlecenie stałe.
    Dodatkowo niestety aktywną weryfikację można mieć na raz tylko na jednym urządzeniu
    :(

    I nawet przyszedł rano mail od Niemców - że właśnie kobitka chciała napisać, że już
    zresetowane i można znów próbować - a tu niespodzianka, już zrobione i nawet
    weryfikacja przeszła ;>
    Ale żadnej nagrody pocieszenia nie udało się wygrać.

  • 22. Data: 2019-06-08 13:39:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    weryfikacja przeszła ;>
    > Ale żadnej nagrody pocieszenia nie udało się wygrać.

    nie wymagasz za dużo? ;-)

    dostaniesz przecież bonusy za polecenia, za 3 tygodnie jadę na zachód
    więc będę testował moją pierwszą, niemiecką kartę

    --
    pozdrawiam
    RobertS