  • 1. Data: 2017-12-19 11:02:39
    Temat: Multi skan wielu kart na raz
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jak w portfelu trzyma się kilka kart zbliżeniowych obok siebie, to
    nieę da się zapłacić zbliżając sam portfel do terminala - krzyczy, że
    błąd. Natomiast dzisiaj w wiadomościach podali, że dla skimerow to
    nie c problem, ich terminalom to nie przeszkadza, faktycznie są w
    stanie "gadać" tylko z jedną kartą, gdy druga też jest w zasięgu?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-12-19 11:09:32
    Temat: Re: Multi skan wielu kart na raz
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Terminal w sklepie też potrafi - a błąd wywala właśnie dlatego, że odczytał kilka
    kart i nie wie, którą ma obciążyć.

  • 3. Data: 2017-12-20 17:01:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    > c problem, ich terminalom to nie przeszkadza, faktycznie są w stanie
    > "gadać" tylko z jedną kartą, gdy druga też jest w zasięgu?

    Są w stanie gadać z każdą kartą oddzielnie, po kolei.
    Aczkolwiek są tu ograniczenia praktyczne, normalny terminal ma problemy
    już powyżej 2-3 kart, brakuje mu mocy w "antenie".
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2017-12-20 18:43:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Widać kasowniki i bramki w metrze silniejsze - mam w "wizytowniku" 5 kart pikaczowych
    oraz kartę wiejską i spoko działa - tzn. tylko bilet, bo płacenie oczywiście nie.

  • 5. Data: 2017-12-27 10:21:36
    Od: t...@p...pl

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 18:43:19 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Widać kasowniki i bramki w metrze silniejsze - mam w "wizytowniku" 5 kart
    pikaczowych oraz kartę wiejską i spoko działa - tzn. tylko bilet, bo płacenie
    oczywiście nie.

    a którą kartę obciąża?
    na kogo wypadnie na tego bęc? :)
    a może wszystkie jednocześnie? :)

  • 6. Data: 2017-12-27 10:43:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 10:21:38 UTC+1 użytkownik t...@p...pl napisał:
    pikaczowych oraz kartę wiejską i spoko działa - tzn. tylko bilet, bo płacenie
> [...]

    Kasownik???