  • 1. Data: 2014-12-17 13:23:51
    Temat: Merytoryczny finał
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    UOKiK zgodził się na przejęcie Meritum Banku przez Alior Bank
    UOKiK zgo­dził się, by Alior Bank prze­jął akcje Me­ri­tum Banku. Pre­zes
    Urzę­du uznał, że ich łącz­ne udzia­ły w rynku nie będą na tyle wy­so­kie, by
    trans­ak­cja do­pro­wa­dzi­ła do ogra­ni­cze­nia kon­ku­ren­cji.

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-12-18 00:51:37
    Temat: Re: Merytoryczny finał
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-17 13:23, Waldek pisze:
> [...]
    > Urzę­du uznał, że ich łącz­ne udzia­ły w rynku nie będą na tyle wy­so­kie, by
    > trans­ak­cja do­pro­wa­dzi­ła do ogra­ni­cze­nia kon­ku­ren­cji.

    No to znowu trzeba będzie zmieniać Bank z Meritum na jakiś inny.
    Alior, a właściwie pewna pani z Aliora mnie okrutnie oszukała i nie chcę
    mieć z nimi nic wspólnego.

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-12-18 18:53:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:
    > Alior, a właściwie pewna pani z Aliora mnie okrutnie oszukała i nie chcę
    > mieć z nimi nic wspólnego.

    ale ty jestes poszkodowana przez zycie.
    az mi cie zal.
    Wszyscy cie ciagle oszukuja. jakbym moja babcie widzial.

  • 4. Data: 2014-12-19 01:34:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" m6v49m$617$...@d...me

    animka>> Alior, a właściwie pewna pani z Aliora
    animka>> mnie okrutnie oszukała i nie chcę mieć
    animka>> z nimi nic wspólnego.

    > ale ty jestes poszkodowana przez zycie.
    > az mi cie zal.
    > Wszyscy

    IMO ja nie oszukuję Animki.

    > cie ciagle

    Ani ciągle, ani przerywanie.

    > oszukuja. jakbym moja babcie widzial.

    Zatem być może wg Ciebie mnie nie ma...
    Składam oficjalny sprzeciw wobec takiego traktowania mnie!

    I przypominam, że Grupy dyskusyjne to nie białostocki
    sąd -- tutaj obowiązują prawa i obyczaje. Tutaj istnieje
    prawda -- przynajmniej w pożądaniach i dążeniach.

    Jestem (co widać -- piszę!) i nie oszukuję Animki a ni ciągle, ani przerywanie.
    I co więcej -- Animka mnie widzi, bo co jakiś czas mnie kąsa. Niby Animka może
    mieć przewidzenia, ale inni też mnie dostrzegają -- choć niekonieczni kąsają.

    [i wąż syty, i kura cała -- Animka lubi kąsnąś tego,
    kto ją/jej/Animkę/Animki broni; tu bronię samego
    siebie, nie jej]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'