  • 1. Data: 2015-07-01 15:54:56
    Temat: Meritum mnie skosił...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    01.07.2015 01.07.2015 Opłaty i prowizje
    Opłaty i prowizje - BL/15/0594669
    Opłata za prowadzenie rachunku

    15.06.201515.06.2015 Opłaty i prowizje
    Opłaty i prowizje - BL/15/0481467
    Opłata za prowadzenie rachunku

    Jestem w szoku!!! Od kiedy Meritum wprowadził opłaty
    za firmowe konto? Jak pozbyć się tych opłat?

    -=-

    Jakie konta firmowe są teraz bezpłatne?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-07-01 16:21:41
    Temat: Re: Meritum mnie skosił...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mn0s1s$13p$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Opłata za prowadzenie rachunku

    > Jestem w szoku!!! Od kiedy Meritum wprowadził opłaty
    > za firmowe konto? Jak pozbyć się tych opłat?

    Na część pytań już znam odpowiedź:

    Od: Bank
    Temat: Zmiana "Taryfy opłat i prowizji dla przedsiębiorców
    i innych podmiotów w Meritum Banku"
    Treść: Szanowni Państwo,

    Informujemy, że z dniem 1 kwietnia 2015 roku ulegają zmianie
    postanowienia "Taryfy opłat i prowizji dla przedsiębiorców
    i innych podmiotów w Meritum Banku ICB S.A.".

    Główna zmiana wprowadzona w Taryfie dotyczy zmiany wysokości
    miesięcznej opłaty za prowadzenie pakietu Meritum Bez Granic
    oraz Meritum waluty, która wyniesie 19,99 zł. Nowa wartość
    opłaty obowiązywać będzie od dnia 1 maja br. Taryfę opłat
    i prowizji uwzględniającą wprowadzone zmiany znajdą Państwo
    w sekcji Regulaminy i dokumenty [Link].

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy
    o kontakt z Departamentem Centrum Operacji pod numerami
    infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888
    od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 21.00 oraz w niedziele
    w godzinach 9.00 - 17.00.

    Z poważaniem,
    Zespół Meritum Bank ICB S.A.

    Fajne poważanie. I fajny prezent dla Aliora...

    Od: Bank
    Temat: List Prezesa do Klientów
    Treść: Szanowni Państwo,

    mam przyjemność poinformować, że 30 czerwca 2015 r., z chwilą
    dokonania wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym, nastąpiło prawne
    połączenie Meritum Banku i Alior Banku. Oznacza to, że Meritum
    Bank przestał funkcjonować jako odrębny podmiot. Połączony bank
    będzie działać pod nazwą prawną Alior Bank SA, zachowana zostanie
    marka handlowa: Meritum Bank.

    Powyższa zmiana nie wymaga od Państwa podejmowania żadnych działań.
    Alior Bank stał się następcą prawnym i wstąpił we wszystkie dotychczasowe
    prawa oraz obowiązki Meritum Banku. Umowy zawarte przez Państwa z Meritum
    Bankiem pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksu. Numery
    rachunków bankowych nie ulegają zmianie. Aktywne pozostają wszystkie
    karty płatnicze i numery PIN.

    > -=-

    > Jakie konta firmowe są teraz bezpłatne?

    Cieszyć się czy smucić? Gdyby nie EB i Getin -- nie tylko nie
    płaciłbym, ale i nie wiedziałbym o tych opłatach i byłbym owieczką...
    Po kilku latach miałbym powody nie tylko do smutku, ale i do płaczu...

    Meritum od początku był dla mnie dziwnym bankiem -- dawał, ale
    jakoś tak dziwnie wychodziło, że stale coś zabierał... Teraz
    Meritum dał wyraźnie do zrozumienia, że czas na likwidację konta.
    Tak oto moja matka straci tam wszystko... Chlip, chlip...

    I chyba polecę jej jakieś konto prywatne... Ale gdzie?
    Może w Meritum? Meritum da mi za to 70 pln?...

    Uwaga!! Poniższy link dać mi może 70 pln od tego, kto z tego linku skorzysta.
    Ostrzegam, aby nie brać po kryjomu. Jeśli ktoś kliknie, założy a ja otrzymam
    zapłatę -- ,,połowę'' mogę odesłać, o ile poznam konto ,,szczęściarza''.
    Nie połowę, ale ,,połowę'', albowiem Meritum powiadomi stosowne urzędy, aby
    nakarmić ministra Szczurka.

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550 <-- przejdź do Meritum

    Takie coś (jak dwumiesięczna opłata) mogło przytrafić się właśnie dzięki
    wysokiej prowizji, gdyż kilkuzłotowa zostałaby łatwiej zauważona...

    Stałem się owcą?... Fatalnie.... Baranem?...
    Na dodatek nie samą wełnę strzygą, ale razem z mięsem?...

    Nie mam słów na tłumaczenie -- dlaczego przeoczyłem czerwcową opłatę...
    Trzeba zerknąć do Synecka, czy aby tam nie generują się opłaty... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-07-03 12:00:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 1 Jul 2015 15:54:56 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Jestem w szoku!!! Od kiedy Meritum wprowadził opłaty
    >za firmowe konto? Jak pozbyć się tych opłat?
    Ty chyba tylko piszesz na tą grupę. Zacznij czytać to nie będziesz
    zaskakiwany. Podwyżka była opisywana. Nawet pisałeś w wątku w którym
    opisałem swoje kalendarium rezygnacji z Meritum a nie zajarzyłeś
    dlaczego uciekam.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2015-07-04 02:25:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" b...@4...com

> [...]
    > zaskakiwany. Podwyżka była opisywana. Nawet pisałeś w wątku w którym
    > opisałem swoje kalendarium rezygnacji z Meritum a nie zajarzyłeś

    Czytam. Ale najwyraźniej podwyżka uszła mojej uwadze.

    Pamiętam tamte posty. Zrozumiałem, że są różne
    RORy i że mnie te zmiany TOiP nie dotyczą.

    Ponadto jeden z tych wątków miał wiele podwątków i dotyczył
    wielu spraw a drugi nie mówił o opłacie za konto firmowe.
    Zrozumiałem, że nie podoba się Tobie po prostu Wyższa
    kultura w Meritum.

    IMO gdyby była mowa o opłacie w poście inicjujacym wątek -- na
    pewno bym zareagował bezzwłocznie -- jak uczyniłem to w czwartek,
    02 lipca.

    -=-

    Meritum przy okazji żegnania -- zapraszał ponownie. ;)
    Chcę spełnić tę prośbę. ;) Czy ROR jest jakoś płatny? Chcę
    matce polecić (za 70 pln) ROR, ale nie chcę babrać się w tym,
    chcę zamknąć ROR tak szybko jak to możliwe -- chcę tylko odbić
    straty.

    Przy okazji może jeszcze komuś mogę polecić? ;)

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550 <-- przejdź do Meritum

    Jeśli dostanę za polecenie 70 pln -- mogę oddać poleconej osobie 5 dych plnów.
    (na podane konto odeślę bezzwłocznie -- najlepiej na polecone, bo wewnętrznie
    idzie najszybciej) Mogę też szybko na konto w mBanku i Eurobanku.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-07-04 02:31:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mn795p$q2k$...@n...news.atman.pl

    Niestety chyba nie ma już 70 pln za polecenie.

    http://meritumbank.pl/o_banku/aktualnosci/zmiany-w-r
    egulaminie-programu-przejdz-do-meritum.html

    Zmiany w Regulaminie dotyczą:
    1) wydłużenia czasu trwania programu do 30 czerwca 2015 r.,

  • 6. Data: 2015-07-04 02:32:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mn0t1p$24v$...@n...news.atman.pl