  • 1. Data: 2015-10-07 07:42:40
    Temat: Meritum->Alior
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Jak wiadomo, z okazji wchłonięcia przez Aliora Meritek
    zmienia system transakcyjny.

    No i wczoraj po zalogowaniu do Meritka przywitał
    mnie baner (niestety nie zrobiłem zrzutu), że mój login
    i hasło do Aliora pozostają bez zmian.
    A Aliora Ojca jako żywo nie mam i nie miałem-
    tylko Synka (obecnie TBUBDPAB) oraz Alior Kantor.

    Dzisiaj przywitał mnie inny baner, z numerem klienta
    Alior (zrzut ekranu zrobiłem, numer zapisałem).

    Mam się bać? :-)

    Co najgorsze, po migracji stary system będzie read-only,
    więc kasa ugrzęźnie w razie problemów...

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.