  • 1. Data: 2014-12-18 18:25:05
    Temat: Meritum 3,7%
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    http://meritumbank.pl/o_banku/aktualnosci/3-7-proc-n
    a-lokacie-extra-pod-choinke-od-meritum-banku.html

  • 2. Data: 2014-12-19 10:08:36
    Temat: Re: Meritum 3,7%
    Od: kaletnik <k...@n...eu>

    nowy klient moze korzystac z niej jak sie nie ma konta ?? i ile mozna
    max wplacic

  • 3. Data: 2014-12-19 10:24:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 10:08, kaletnik pisze:
    > nowy klient moze korzystac z niej jak sie nie ma konta ?? i ile mozna
    > max wplacic

    A przeczytałeś co jest pod linkiem? Bo jak tak, to nie rozumiem czemu
    pytasz.

  • 4. Data: 2014-12-19 10:50:27
    Od: kaletnik <k...@n...eu>

    ze jest od 1000 zł, ale nie pisze do ilu

  • 5. Data: 2014-12-19 17:31:58
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:50:36 UTC+1 użytkownik kaletnik napisał:
    > ze jest od 1000 zł, ale nie pisze do ilu

    Bo najwyraźniej nie ma limitu.

    Pytanie z innej beczki: nie znalazłem informacji o ograniczeniu liczby lokat. Można
    założyć więcej niż jedną?

    Poza tym: środki mogą pochodzić z lokat zapadających "w okresie od 1 grudnia 2014 r.
    do 31 grudnia 2014 r." ale lokatę extra można założyć do 23 grudnia 2014...

    Czyli tak na prawdę lokata musi zapadać do 23-go?

  • 6. Data: 2014-12-19 17:35:58
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 17:31:59 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

> [...]
    r. do 31 grudnia 2014 r." ale lokatę extra można założyć do 23 grudnia 2014...

    > Czyli tak na prawdę lokata musi zapadać do 23-go?

    OK, chyba złapałem: pewnie chodzi o możliwość zerwania lokaty zapadającej do 31
    grudnia.