  • 1. Data: 2002-03-08 11:36:58
    Temat: Mandat karny kredytowy
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy można opłacić mandat karny kredytowy przelewem z konta internetowego?
    Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer
    mandatu oraz imię i nazwisko?
    Z góry dziękuję za odpowiedź!

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-08 11:39:56
    Temat: Re: Mandat karny kredytowy
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    mozna
    robilem juz to (nie)raz

    :-)
    pozdr
    radek

  • 3. Data: 2002-03-08 11:46:48
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

    tak, można

  • 4. Data: 2002-03-08 11:59:17
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

    A po co imię i nazwisko? Ja wpisywałem tylko numer mandatu - niech się
    pomęczą...
    Jakby się rzucali - zawsze możesz wyciągnąć potwierdzenie.

    MaciejK

  • 5. Data: 2002-03-08 17:12:22
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    > Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

    ja zaplacilem - ale to bylo dopiero 2 tyg temu :-)) wiec nie wiem jak z
    efektywnoscia :-))
    Wpisalem tylko nr mandatu - bo przeciez nazwisko jest chyba na nadawcy
    przelewu
    ale w sumie tak mysle co szkodzi wpisac ponownie :-))

  • 6. Data: 2002-03-08 17:13:05
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > ja zaplacilem - ale to bylo dopiero 2 tyg temu :-)) wiec nie wiem jak z
    > efektywnoscia :-))

    placilam 8 miesiecy temu i nie bylo klopotow

    ania

  • 7. Data: 2002-03-09 12:05:53
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    he he a co to przelew internetowy jakis gorszy ;)) jak jest numerk konta to
    pewie ze mozna ..a tam jest na 100%