Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-03-08 11:36:58
Temat:Mandat karny kredytowy
Od:"Andrzej" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy można opłacić mandat karny kredytowy przelewem z konta internetowego?
Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer
mandatu oraz imię i nazwisko?
Z góry dziękuję za odpowiedź!

--
Andrzej Łubniewski
f...@p...onet.pl

2. Data: 2002-03-08 11:39:56
Temat:Re: Mandat karny kredytowy
Od:"Rad'ek" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mozna
robilem juz to (nie)raz

:-)
pozdr
radek

3. Data: 2002-03-08 11:46:48
Od:"Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

tak, można

4. Data: 2002-03-08 11:59:17
Od:"Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

A po co imię i nazwisko? Ja wpisywałem tylko numer mandatu - niech się
pomęczą...
Jakby się rzucali - zawsze możesz wyciągnąć potwierdzenie.

MaciejK

5. Data: 2002-03-08 17:12:22
Od:"Krab" <k...@h...pl____> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Próbował już ktoś? Działa? Czy wystarczy wpisać w temacie przelewu numer

ja zaplacilem - ale to bylo dopiero 2 tyg temu :-)) wiec nie wiem jak z
efektywnoscia :-))
Wpisalem tylko nr mandatu - bo przeciez nazwisko jest chyba na nadawcy
przelewu
ale w sumie tak mysle co szkodzi wpisac ponownie :-))

6. Data: 2002-03-08 17:13:05
Od:"ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> ja zaplacilem - ale to bylo dopiero 2 tyg temu :-)) wiec nie wiem jak z
> efektywnoscia :-))

placilam 8 miesiecy temu i nie bylo klopotow

ania

7. Data: 2002-03-09 12:05:53
Od:"Marcin_S" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

he he a co to przelew internetowy jakis gorszy ;)) jak jest numerk konta to
pewie ze mozna ..a tam jest na 100%