  • 11. Data: 2018-04-11 15:15:42
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale ciekawa ta sytuacja w mBanku - czy dobrze myślę, że przy braku takiego
    zabezpieczenia, że jeden wyciąg w miesiącu musi być - a jak widać w mBanku nie musi -
    teoretycznie można by odsuwać wystawienie wyciągu w nieskończoność?
    > Chyba że to jakoś inaczej jest zabezpieczone - w jakimś regulaminie KK, zdaje mi
    się że w db i/lub mBanku, widziałem zapis, że między kolejnymi zmianami końca okresu
    muszą minąć minimum 3 cykle.

    Właśnie tak, tylko kojarzy mi się (mBank) 4 miesiące.
    P.G.

  • 12. Data: 2018-05-09 08:35:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2018-04-09 o 21:17, Bogdan B. pisze:
    > Witam,
    >
    > Moje wyciągi z Citibanku mają się generować na siódmego każdego
    > miesiąca. Dostałem email, że jest w systemie transakcyjnym a tu lipa
    > :-(. Na stronie głównej jest i owszem kwota minimalna, ale w wyciągach
    > mogę pobrać tylko te ze stycznia, lutego i marca.
    > A jak u was?

    Identyczną sytuację do twojej mam teraz w maju.Wyciąg z 4 maja. Dostałem
    maila że jest, a loguję się i nie ma :(

  • 13. Data: 2018-05-09 11:35:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Na górze w ST jest info o kłopotach z wyciągami z 4 i 7 maja.
    Mój z 25 kwietnia był dostępny już od rana 26 kwietnia, jak zwykle w citku (a
    powiadomienia mailowe wyłączyłem, bo mnie wkurzały - a jak je sobie w ST wyłączyłem,
    to niespodziankowo dostałem wyciąg listowny i skasowali na niego 5zł - ale od razu
    oddali, gdy wytłumaczyłem, że jednak składałem inną dyspozycję) - zaś w db nie ma się
    co spodziewać wyciągu z 25. dnia miesiąca wcześniej niż w 27. dniu i to po południu -
    a jak łobuzom podałem mail to też zaczęli przesyłać te irytujące powiadomienia mailem
    - zaś w db nie da się tego wyłączyć przez ST. Przez telefon zapominam - ale też się
    trochę boję, co też ci artyści mogą za skutki uboczne wywołać...

  • 14. Data: 2018-05-09 13:07:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 08:35, wiatrak pisze:

    > Identyczną sytuację do twojej mam teraz w maju.Wyciąg z 4 maja. Dostałem
    > maila że jest, a loguję się i nie ma :(

    A ja w tym miesiącu ni stąd ni zowąd po 8 latach używania karty dostałem
    smsa z informacją o wygenerowaniu wyciągu i jego wysokości.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-05-09 13:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A ja w tym miesiącu ni stąd ni zowąd po 8 latach używania karty
    >dostałem smsa z informacją o wygenerowaniu wyciągu i jego wysokości.

    A sprawdzales juz ile ten sms bedzie cie kosztowal ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2018-05-09 14:00:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 13:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A sprawdzales juz ile ten sms bedzie cie kosztowal ? :-)

    Pewnie dowiem się z wyciągu :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-05-09 16:36:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    > Identyczną sytuację do twojej mam teraz w maju.Wyciąg z 4 maja. Dostałem
    > maila że jest, a loguję się i nie ma :(

    U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
    Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
    Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto
    następny :-)

  • 18. Data: 2018-05-09 18:18:31
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
    > Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
    > Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto
    > następny :-)

    Sprawdziłem teraz. Nadal nie ma :(

  • 19. Data: 2018-05-10 11:05:02
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
    > Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
    > Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto
    > następny :-)

    Dziś już 10-ty, a mojego z 4-tego maja dalej nie ma.