  • 1. Data: 2002-01-06 08:14:05
    Temat: MULTIBANK
    Od: "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktos sie orientuje czy warto zakładać konto w Multibanku...ilu ma juz
    klientów???

  • 2. Data: 2002-01-07 21:51:13
    Temat: Re: MULTIBANK
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    > Czy ktos sie orientuje czy warto zakładać konto w Multibanku...

    Moim skromnym zdaniem jeśli nie masz zwyklego konta to warto, jesli masz a
    Cie denerwuje to tym bardziej warto :)
    Po za tym jesli przedstawisz im historie rachunku to od reki daja calkiem
    spory kredyt odnawialny ( 16% ).
    Interfejs webowy calkiem przyjemny. Darmowe wyplaty z euronetow.
    Konto mam juz miesiac i jak dotychczas wszystko gra.

    Wady: szkoda ze ich karta kredytowa to tylko karta charge :(

    Pozdrawiam.
    rsx
    r...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-01-07 22:34:17
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Konto mam juz miesiac i jak dotychczas wszystko gra.
    >
    > Wady: szkoda ze ich karta kredytowa to tylko karta charge :(

    Od kiedy karta kredytowa = karta charge?? =:-O
    Od kiedy jakakolwiek karta Multibanku to karta charge??? I VE i VC Multibanku
    to karty debetowe!!!

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 4. Data: 2002-01-08 07:40:10
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    > Od kiedy karta kredytowa = karta charge?? =:-O
    > Od kiedy jakakolwiek karta Multibanku to karta charge??? I VE i VC
    Multibanku
    > to karty debetowe!!!

    Faktycznie, kolega ma racje :) Dzieki za czujnosc. Z mego punktu widzenia to
    prawie to samo, z fachowego widac ze nie :) Glownie chodzilo mi o to ze
    karta nie ma odroczonego terminu platnosci.

    Pozdrawiam.
    rsx
    r...@p...onet.pl