  • 1. Data: 2014-11-27 00:41:35
    Temat: Limitowane gadanie w ofercie na kartę...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ustawiłem limitację karcianą na 550 plnów miesięcznie.
    Kończy się miesiąc, tedy udałem się z gadną kartą na
    stację paliwa a tam -- ZONK... Nie przechodzi 159,90
    pln, choć do pułapu 550 pln jeszcze daleko...

    Wracam zatem do ,,domu'' i zaglądam do bajora z gadeem...
    Liczę poszczególne kłapnięcia i wychodzi mi na to, że
    bestia do limitu wliczyła piątAkowe zaokrąglenia...

    Podniosłem limit do 1kpln, wróciłem na stację i zapłaciłem.

    -=-

    Wcześniej chciałem zapłacić za jabłka gadną kartą
    w osiedlowym sklepie -- był zepsuty terminal...

    -=-

    Miesiąc kończy się a tu piętrzą się gadne problemy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-11-28 02:05:28
    Temat: Re: Limitowane gadanie w ofercie na kartę...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m55og0$5tv$...@n...news.atman.pl

    > Wracam zatem do ,,domu'' i zaglądam do bajora z gadeem...
    > Liczę poszczególne kłapnięcia i wychodzi mi na to, że
    > bestia do limitu wliczyła piątAkowe zaokrąglenia...

    O 23:20 powiedziałem na stacji, że wrócę za godzinę, ale
    wróciłem za pół godziny. Podałem kartę -- ZONK!!! Nie mogłem
    płacić do północy... Tedy ;) pospacerowałem i wróciłem, gdy
    na zegarze oczęta me ujrzały same jaja... Znaczy -- zera...
    Podałem kartę, transakcja przepęłzła, na majtkach...
    Znaczy -- na slipku mam 27 listopada, ale w blokowisku
    mam 26 listopada...

    Teraz w napięciu czekam -- blokowisko zamieni się w obciążenie
    na czas, czy...

    Jeszcze pobór telefonem w bankomacie -- i miesiąc listopad zamknięty.

    -=-

    Banki płacą wiśniami -- mają testowanie...
    PKW i Pen_do_;ono (lino to nikąd? a pen pęd?)
    nie płacą -- więc mają 8 klientów na jedno miejsce,,,
    Jak 20 lat temu na uczelniach -- 8 chętnych maturzystów
    na jeden index...

    Co 5 głos nieważny? Wystarczy dostawić krzyż zasługi do
    krzyża danego niechcianemu kandydatowi? Sądy (złożone
    z Kiszowarów?) będą weryfikowały i oceniały prawidłowość?

    -- kto wesprze daną partię?
    -- ten, kto spodziewać się będzie zysku
    -- kto spodziewać się będzie zysku po wyborach?
    -- ten, komu poważny kandydat da poważną obietnicę
    -- komu poważny kandydat da poważną obietnicę?
    -- temu da, kto coś znaczy, bo tylko taki ktoś
    może dopomóc w wygraniu

    Kto zatem umocni swoją pozycję i czyja pozycja ulegnie osłabieniu?
    Proste -- rządzący/koalicjanci i najsilniejsi opozycjoniści umocnią
    się a reszta -- osłabnie. IMO jest tak zawsze w ,,demokracji''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'