    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Likwidacja konta w mBanku
    Date: Thu, 18 Jul 2002 10:16:18 +0000 (UTC)

    Z różnych względów zdenerowałem się na mBank, więc postanowiłem chociaż zlikwidować
    mKartę, żeby mnie to konto nie kosztowało. 40 minut dzwonienia na mLinię i nic
    (poprzednim razem dzwoniłem pół roku temu około 22:00 przez dwie godziny, jak widać
    mbank jest odporny na zmiany), no to zamówiłem w internecie rozmowę. Niestety nie
    pamiętam telekodu, więc pan, który oddzwonił, nie mógł mi pomóc i kazał... zadzwonić
    na mLinię i zamówić rozmowę zwrotną. Nie umiał niestety powiedzieć, w czym taka
    rozmowa zwrotna będzie lepsza od tej zamówionej przez Internet (w końcu w sieci
    zidentyfikowałem się przez zalogowanie, a jeśli zadzwonię, to pani się zapyta o
    panieńskie nazwisko matki i też oddzwoni - zupełnie bez sensu, przecież to ma nawet
    mniejszy stopień bezpieczeństwa). Niestety mam swoją dumę i ciekawsze rzeczy do
    roboty niż zalewanie potem słuchawki telefonu przez kolejne godziny, więc może ktoś
    mi podpowie, jak zamknąć rachunek w mBanku pocztą, ew. przez Internet? Najchętniej
    formularz do wydrukowania, wypełnienia, potem polecony i koniec ze zmorą mBanku. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/