  • 1. Data: 2021-11-29 20:01:32
    Temat: Ktoś kolekcjonuje ?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    https://www.cashless.pl/10999-Revolut-pozlacana-kart

    :D

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-11-29 23:56:37
    Temat: Re: Ktoś kolekcjonuje ?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-29 o 20:01, Waldek pisze:
    > https://www.cashless.pl/10999-Revolut-pozlacana-kart
    >
    > :D
    No to za jakieś ~250 zł. może opylisz.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-11-30 10:43:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak nie jest biodegradowalna to nie biorę. Dbam o klimat ;)

  • 4. Data: 2021-11-30 18:35:31
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-11-30 o 10:43, _Master_ pisze:
    > Jak nie jest biodegradowalna to nie biorę. Dbam o klimat ;)

    Ponoć nierdzewka pozłacana 24 karatowym goldem, więc szybko nie zgnije
    ale i nie zatruje środowiska - LOL

    Pozdro

  • 5. Data: 2021-11-30 19:59:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-11-30 o 18:35, Waldek pisze:
    > Ponoć nierdzewka pozłacana 24 karatowym goldem, więc szybko nie zgnije
    > ale i nie zatruje środowiska - LOL

    A ślad węglowy? ;-)

  • 6. Data: 2021-11-30 21:37:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 20:00:02 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > A ślad węglowy? ;-)

    Santander daje teraz karty 85% z recyclingu - musisz bank zmienić, choć taki z ciebie
    ekolog jak Bakteria z "Włatców móch" - co zbiera śmieci i śmierdzi (bo ekolodzy chcą,
    żeby się nie psikać pachniuchami).

  • 7. Data: 2021-12-01 06:25:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-30-listopada-2021 o 21:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > Santander daje teraz karty 85% z recyclingu - musisz bank zmienić, choć taki z
    ciebie ekolog jak Bakteria z "Włatców móch" - co zbiera śmieci i śmierdzi (bo
    ekolodzy chcą, żeby się nie psikać pachniuchami).

    Ja się tylko nabijam z tych kart i ich posiadaczy. Nie stać na furę to
    mają wachlarzyk plastików z zerem na koncie ;_)

    Ale to już nie trendy bo truje środowisko. Teraz obciach się nimi
    chwalić ;-)

  • 8. Data: 2021-12-01 13:12:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2021-12-01 o 06:25, _Master_ pisze:

> [...]
    > mają wachlarzyk plastików z zerem na koncie ;_)
    >
    > Ale to już nie trendy bo truje środowisko. Teraz obciach się nimi

    Jest sporo gadżeciarzy którzy uwielbiają takie "wynalazki"
    nawet jeśli funkcjonalnie nie różni się niczym innym :D

    Swoją droga ~3 stówy można wydać całkiem przyjemniej ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2021-12-01 15:41:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-01-grudnia-2021 o 13:12, Waldek pisze:
    > Jest sporo gadżeciarzy którzy uwielbiają takie "wynalazki"

    Fakt jestem gadżeciarzem i zbieraczem ;-) ale ja zbieram to co już
    zostało wyprodukowane a nie zamawiam sobie wyprodukowanie gadżetu.

    To tak na fali reklam o wydobywaniu plastiku z wody ;-)

  • 10. Data: 2022-02-21 13:26:52
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

    środa, 1 grudnia 2021 o 15:41:46 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Fakt jestem gadżeciarzem i zbieraczem ;-) ale ja zbieram to co już
    > zostało wyprodukowane a nie zamawiam sobie wyprodukowanie gadżetu.
    >
    > To tak na fali reklam o wydobywaniu plastiku z wody ;-)
    https://www.fxmag.pl/artykul/minister-zaczal-walke-z
    -bankami-o-nasze-pieniadze-popyt-na-detaliczne-papie
    ry-skarbowe-zdemolowany-przez-podwyzke-oprocentowani