  • 1. Data: 2018-11-17 14:59:10
    Temat: Kredyt hipoteczny w funtach brytyjskich ?
    Od: "DreTek" <g...@w...pl>

    Witam.
    Proszę o info.
    Kredyt hipoteczny w funtach brytyjskich ?
    Który bank udziela ?
    W którym banku najkorzystniejsze warunki dla klienta ?

  • 2. Data: 2018-11-17 15:06:30
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w funtach brytyjskich ?
    Od: "DreTek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "DreTek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > Proszę o info.
    > Kredyt hipoteczny w funtach brytyjskich ?
    > Który bank udziela ?
    > W którym banku najkorzystniejsze warunki dla klienta ?

    Chodzi o bank działający w Polsce.

  • 3. Data: 2018-11-17 19:21:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-17 o 15:06, DreTek pisze:

    > Chodzi o bank działający w Polsce.

    kojarzę min. dwa, które mają w swojej ofercie

    ale jaki masz wkład własny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2018-11-17 21:21:54
    Od: "DreTek" <g...@w...pl>

    > kojarzę min. dwa, które mają w swojej ofercie
    >
    > ale jaki masz wkład własny?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Mogę mieć bardzo duży wkład własny, albo mniejszy;
    zależy co będzie korzystniejsze.
    Które to banki ?

  • 5. Data: 2018-11-17 22:00:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-17 o 21:21, DreTek pisze:

    > Mogę mieć bardzo duży wkład własny, albo mniejszy;
    > zależy co będzie korzystniejsze.
    > Które to banki ?

    jeżeli możesz mieć min. 40% wkładu własnego to najlepsza oferta w PeKaO
    SA, kredyt na max 20 lat

    z jakiego tytułu masz dochód? od kiedy?
    rozumiem, że zarabiasz w GBP?

    --