  • 21. Data: 2019-02-11 08:34:32
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " n" <...@...e> writes:

    > Z wiedzą, bo było widać na ekranie, lecz użytkownik nie zauważył, ze zawartość
    listy rozwijanej w jednowierszowym okienku sam się przewinęła.

    No to "z wiedzą" czy "nie zauważył"? Bo te 2 stwierdzenia się jakby
    wykluczają.
    Jakby _wiedział_ to by chyba poprawił.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 22. Data: 2019-02-17 23:34:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> a...@4...com

    : Niestety, międzyczasie system samowolnie zmienił

    Nie 'w międzyczasie', lecz 'tymczasem'.

    : docelowy na euro bez wiedzy i zgody użytkownika.

    Bądź czujny -- wróg nie śpi!!!

    " n" q3r5va$pdt$...@n...news.atman.pl

    > Z wiedzą, bo było widać na ekranie, lecz użytkownik
    > nie zauważył, ze zawartość listy rozwijanej
    > w jednowierszowym okienku sam się przewinęła.

    Klient nalał ;) sobie zimnej wody do kubka ze stojącego
    dystrybutora, na chwilę zerknął w kierunku mówiącego doń
    białkomatu, po czym wypił zawartość kubka, lecz niestety
    ST podmienił mu kubki, przez co klient wypił wódkę...

    Z bezsensownie gani banki, n (równie) bezsensownie chwali...

    -=-

    IMO dobry bank nie tylko niczego nie podmienia cichcem, ale
    także wyraźnie informuje o ewentualnych kosztach zlecanej
    operacji!!! W wypadku lania z przewalutowaniem można jakoś
    wyraźnie (choćby tłem) ujawniać fakt przekraczania granicy... ;)
    Przykładowo lanie w euro dać może europejską flagę w tle -- taka
    flaga delikatnie/dyskretnie, asekuracyjne ;) informuje i nie
    pochłania czasu na kolejne klikanie zatwierdzające...

    --