  • 1. Data: 2019-07-05 07:34:39
    Temat: Konto dla Fundacji
    Od: Mariola <m...@g...com>

    Szukam banku z dobrą ofertą dla Fundacji.
    Ktoś coś poleci?

  • 2. Data: 2019-07-05 16:51:41
    Temat: Re: Konto dla Fundacji
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 5 Jul 2019 07:34:39 +0200, Mariola wrote:

    > Szukam banku z dobrą ofertą dla Fundacji.
    > Ktoś coś poleci?

    Kiedyś dobry był BOŚ, nie wiem czy nadal jest, warto sprawdzić.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2019-07-07 21:32:01
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Szukam banku z dobrą ofertą dla Fundacji.
    > Ktoś coś poleci?

    przede wszystkim napisz czy potrzebujesz robić wpłaty gotówkowe na konto firmowe
    fundacji (np. robicie jakieś zbiórki pieniędzy i potem górę monet trzeba wpłacić na
    rachunek fundacji) oraz ile robisz przelewów i jaka jest miesięcznie wartość tych
    przelewów oraz czy potrzebujecie korzystać z karty debetowej

    ma także znaczenie czy fundacja będzie korzystać z rachunku w dużym mieście czy w
    jakiejś małej mieścince albo na wsi (bo nie ma sensu jeździć do miasta specjalnie do
    banku)

  • 4. Data: 2019-07-08 09:48:44
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu niedziela, 7 lipca 2019 21:32:03 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:

> [...]
    rachunek fundacji) oraz ile robisz przelewów i jaka jest miesięcznie wartość tych
    przelewów oraz czy potrzebujecie korzystać z karty debetowej

    bardzo reklamowany jest BOŚ, ale odradzam (duże opłaty mało placówek)

    cenowo najlepszą ofertę mają obecnie BNP Paribas (powstały z połączenia
    dawnego BGŻ z Polbankiem Raifeisen) oraz (gdy nie ma obrotu gotówką) VW Bank

  • 5. Data: 2019-07-08 10:35:42
    Od: Mariola <m...@g...com>

    Dnia Mon, 8 Jul 2019 00:48:44 -0700 (PDT), n...@p...pl napisał(a):

    > bardzo reklamowany jest BOŚ, ale odradzam (duże opłaty mało placówek)
    >
    > cenowo najlepszą ofertę mają obecnie BNP Paribas (powstały z połączenia
    > dawnego BGŻ z Polbankiem Raifeisen) oraz (gdy nie ma obrotu gotówką) VW Bank

    1) wpłaty gotówkowe na konto fundacji - od darczyńców (brak "góry monet"),
    2) ilość przelewów - dużo; wartość przelewów - na początek >20k,
    3) karta debetowa - potrzebna,
    4) miasto - Kraków.

  • 6. Data: 2019-07-23 12:40:02
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2019 10:33:05 UTC+2 użytkownik Mariola napisał:

    > 1) wpłaty gotówkowe na konto fundacji - od darczyńców (brak "góry monet"),
    > 2) ilość przelewów - dużo; wartość przelewów - na początek >20k,
    > 3) karta debetowa - potrzebna,
    > 4) miasto - Kraków.

    Dawno mnie tu nie było i nie wiem czy autorka postu
    już rozwiązała swój problem ale odpowiem

    w tej sytuacji najlepszy wydaje mi się BNP Paribas (ten
    powstały z połączenia Polbanku z BGŻ-em)

    pakiet Społeczny Lider, zakładany w dawnej placówce BGŻ

  • 7. Data: 2019-08-12 09:44:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak obecnie odnaleźć dawną placówkę BGŻ i czy w innej placówce też się uda?

    -----