  • 1. Data: 2015-09-04 18:13:12
    Temat: Komorka obowiazkowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedz
    iesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

    No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji
    innych operacji ...

    J.

  • 2. Data: 2015-09-09 01:24:22
    Temat: Re: Komorka obowiazkowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55e9c31f$0$27526$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedz
    iesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

    > No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji innych
    operacji ...

    Ja mam 3, ale slotów mam więcej. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-09-13 17:06:14
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedz
    iesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

    > No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji
    > innych operacji ...

    Ja nie lubię. Bardzo. Z tego powodu rozstałem się już z jednym bankiem.
    Doniosę do Panoptykonu, może będzie kolejny temat.
    Może będzie można jeszcze skorzystać z kart wirtualnych bez konieczności
    autoryzacji ujawniającej miejsce pobytu.

    Arek

  • 4. Data: 2015-09-13 20:43:13
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 września 2015 17:06:19 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
> [...]
    > Może będzie można jeszcze skorzystać z kart wirtualnych bez konieczności
    > autoryzacji ujawniającej miejsce pobytu.

    a widzisz, ale to nie banki powymyslaly sobie dodatkowe zabezpieczenie przy
    platnosciach internetowych. To KNF i UE. Ma byc bezpieczniej

  • 5. Data: 2015-09-13 23:10:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> writes:

    iesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

    > a widzisz, ale to nie banki powymyslaly sobie dodatkowe zabezpieczenie przy
    platnosciach internetowych. To KNF i UE. Ma byc bezpieczniej

    Ale to nie musi być komórka jeśli dobrze rozumiem. Nie mógłby być TAN
    np?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    In case of atomic attack, the federal ruling against prayer in schools

  • 6. Data: 2015-09-14 09:58:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    iesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

    >Ale to nie musi być komórka jeśli dobrze rozumiem. Nie mógłby być TAN
    >np?

    Trzeba by przeczytac ten projekt - czy KNF zaleca bezpieczne metody,
    czy ze wskazaniem na SMS, czy tylko przykladowo.

    Z drugiej strony - banki preferuja komorki. Sie nie ma co dziwic -
    koszta.
    Ale klienci w wiekszosci tez preferuja komorki ...

    J.

  • 7. Data: 2015-09-14 10:59:38
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 września 2015 23:11:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
    >
    > --
    > http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    > In case of atomic attack, the federal ruling against prayer in schools

    Tan moglby byc - tyle, ze tan nie jest odporny na nawet prosty phishing. TANy
    istnieja, bo klienci sie przyzwyczaili. Dlatego w wielu bankach zaczynaja byc platne,
    a tokeny GSM/SMS pozostaja za free.

  • 8. Data: 2015-09-14 12:23:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55f67e21$0$8374$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeba by przeczytac ten projekt - czy KNF zaleca bezpieczne metody, czy ze
    wskazaniem na SMS, czy tylko przykladowo.

    Ty zacząłeś tem wątek.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-09-14 14:11:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 55f67e21$0$8374$6...@n...neostrada.pl
    >Ty zacząłeś tem wątek.

    Bo tam jest "np. potwierdzenia SMS", i dopiero teraz zwrocilem uwage,
    ze nie bardzo kto ten przyklad wymyslil.
    Redaktorzy czy komisja.

    Tak czy inaczej - banki i tak zrobia glownie na SMS.

    J.