  • 31. Data: 2019-07-16 14:28:31
    Temat: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 14:24:24 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    rodzica jest specjalne bezpłatne "konto rodzica" (bo technicznie karta to pre-paid
    wydany do konta rodzica, a dziecko jest tylko użytkownikiem - ciekawa kombinacja, jak
    ktoś vez zdolności do czynności prawnych może zostać pełnomocnikiem...).

    Przeczytaj cytat.

  • 32. Data: 2019-07-16 19:13:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jul 2019 05:28:31 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ktoś vez zdolności do czynności prawnych może zostać pełnomocnikiem...).

    Nawet odwiedziłem bank.
    Muszę mieć swoje konto albo konto rodzica.
    Nie dopytałem tylko czy przekształcenie konto dziecka w konto małoletniego (>13
    lat) jest jakieś problemowe.

    W sumie bez znaczenia, i tak pewnie jakaś mina będzie :)

    PS. Chcą aktu urodzenia. Coś krzywią się na dowód.

  • 33. Data: 2019-07-17 17:26:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Odwiedziłem brrr PKO BP i założyłem konto rodzica+dziecka.

    Wrażenia:
    - spędziłem z pół h i to tylko dlatego, że byłem już umówiony (a kolejka spora
    dziś)
    - tona dokumentów + druga tona do poczytania + trzecia tona do podpisania
    - mam zaznaczone wszystkie możliwe zgody marketingowe (muszę sprawdzić czy nie
    mogą nachodzić mnie w domu)
    - w systemie nie można odhaczyć karty dla mnie, więc jakby przyszła to
    reklamować (a w umowie jest, że chcę :D)
    - w TOiP jest, że karta i naklejka są po 15zł/szt (dla dziecka), ale system
    pokazał, że 0 za kartę i 15zł za naklejkę. Dyrektor nic nie wie.

    Mogło być gorzej ;)
    Ale wszystko jeszcze przede mną...

  • 34. Data: 2019-07-17 17:41:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Twardo przecierasz szlak.
    A od której masz skarbonkę czynną?
    U mnie na osiedlu koło roboty jest 8-19 - a drzwi obok jest żubr, jeszcze do niedawna
    8-19, teraz 10-19 - co tam się dzieje o 10, szczególnie w okolicach wypłaty emerytur,
    niebezpiecznie przypomina słusznie minione czasy autorytarnej władzy, która odradza
    się jak ta hydra...

  • 35. Data: 2019-07-17 17:54:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Odwiedziłem brrr PKO BP i założyłem konto rodzica+dziecka.
    >Wrażenia:
    >- tona dokumentów + druga tona do poczytania + trzecia tona do
    >podpisania

    To juz chyba w kazdym banku ... pkobp na szczescie nie zmienia co
    miesiac ...

    >- w systemie nie można odhaczyć karty dla mnie, więc jakby przyszła
    >reklamować (a w umowie jest, że chcę :D)

    W umowie to juz chyba powinno byc, ze Ty chcesz, a bank daje ?

    >- w TOiP jest, że karta i naklejka są po 15zł/szt (dla dziecka), ale
    >system
    >pokazał, że 0 za kartę i 15zł za naklejkę. Dyrektor nic nie wie.

    Moze dlatego, ze ta karta to "pierwsza/podstawowa do konta" ?

    Przyjdzie Twoja, znajdzie sie brakujace 15 :-)

    J.

  • 36. Data: 2019-07-17 22:04:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jul 2019 08:41:11 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    emerytur, niebezpiecznie przypomina słusznie minione czasy autorytarnej władzy, która

    Prawdę mówiąc nie wiem :) Wklepałem to co miałem po drodze i wiedziałem, że
    zaparkuję -- Wrocław, ul. Drukarska.

  • 37. Data: 2019-07-17 22:06:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jul 2019 17:54:48 +0200, w
    <5d2f4552$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Moze dlatego, ze ta karta to "pierwsza/podstawowa do konta" ?
    >
    > Przyjdzie Twoja, znajdzie sie brakujace 15 :-)

    Nie, chodzi o to, że mam zaznaczone że JA chcę kartę do swojego konta rodzica.

    PS. Karta dziecka ma jakieś dodatkowe restrykcje -- zapamiętałem, że cashback
    nie działa (ten w Żabce) oraz wypłata za free tylko z bankomatów PKO BP.

  • 38. Data: 2019-07-19 11:20:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Twardo przecierasz szlak.

    cd.

    Aplikacja ma kłopoty z odczytaniem hasła z smsa aktywującego.
    Ja zamknąłem i uruchomiłem ją od nowa i jakoś aktywowałem.

    Dziecko twardo przepisywało hasło, i to poprawnie, ale konto zablokowało (chyba
    - komunikat jest nieprzekonujący, ale smsy nie przychodzą).

    Z poziomu aplikacji niby jest kontakt, ale to zwykły email, więc "nic nie
    mogą". Chyba trzeba przez Kontakt przez www, no ale nie mam żadnego hasła do
    logowania.
    Zażyczyłem więc sobie przypomnienia hasła, ale wyskoczyło "Poczekaj,
    skontaktujemy się z tobą".

    Gdyby nie utopione 15zł, to rzuciłbym to w cholerę :)
    PRL.

  • 39. Data: 2019-07-19 11:42:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A w sumie to po co "karta zawsze autoryzowana"?

    -----

  • 40. Data: 2019-07-23 00:25:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jul 2019 11:20:51 +0200, w
    <3...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 17 Jul 2019 08:41:11 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski

> [...]
    > skontaktujemy się z tobą".
    >
    > Gdyby nie utopione 15zł, to rzuciłbym to w cholerę :)

    Cd.

    Przyszło obciążenie na 2x15zł, w sumie nie wiem za co te drugie 15zł (czy za
    moją czy za naklejkę dziecka), ale po złożeniu reklamacji "z dobrej woli"
    (jakoś inaczej to nazwali) umarzają jedne 15zł.
    Nie wiem czy moją mi wyślą (tej której nie chciałem), o tym zapomnieli
    wspomnieć. W każdym bądź razie swoją zastrzegłem, ale serwis radośnie mnie
    poinformował że w takim razie szykują do wysyłki następną :). Sposobu
    rezygnacji nie widzę.

    Dziecko nadal nie może się zalogować, ale PKO BP za to poinformował mnie, że
    dziecko powinno mieć aplikację "PKO Konto Dziecka". W GP jest "IKO Junior",
    zakładam że to to, ale ta apka z kolei od razu chce hasła.
    No to poszło kolejne zgłoszenie skąd teraz wziąć hasło do niej?

    Karty jeszcze nie przyszły, będzie chyba druga odsłona jak przyjdą.

    Masakra...