  • 1. Data: 2017-01-23 16:17:36
    Temat: Kapitał w firmy zagraniczne
    Od: gosc <g...@o...eu>

    ostatnio miałem pare telefonów zebym zainwestował kapitał na pare
    miesiecy w firmy, ze moge zyskac minimum 5%. korzystał ktos z tego ?

  • 2. Data: 2017-01-23 16:48:55
    Temat: Re: Kapitał w firmy zagraniczne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 16:17, gosc pisze:
    > ostatnio miałem pare telefonów zebym zainwestował kapitał na pare
    > miesiecy w firmy, ze moge zyskac minimum 5%. korzystał ktos z tego ?

    Ktoś na pewno korzystał. Ostatnio to chyba najgłośniej o amber gold
    było. Bezpieczeństwo podobne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-01-26 21:42:44

    W dniu 2017-01-23 o 16:48, Liwiusz pisze:

    > Ktoś na pewno korzystał. Ostatnio to chyba najgłośniej o amber gold
    > było. Bezpieczeństwo podobne.

    Tak przy okazji mi się przypomniało że polska firma Colian nie mogąca
    już sprzedawać Polakom więcej słodkości (odchudzają się czy co? :-) )
    wykupuje zachodnie marki i sprzedaje pod ich logotypami swoje produkty.
    To tak dla uświadomienia że Polska nie musi być tylko rynkiem zbytu dla
    zachodnich korporacji. Tylko trzeba chcieć.