  • 11. Data: 2018-02-12 22:01:25
    Temat: Re: Kantor Idea Banku
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Od kilku lat mam mniejszy spread i pewnie nie jestem jedynym. Natomiast
    > w żadnej mierze nie afirmuję - gdyby Idea dała niżej - pewnie bym
    > przeskoczył (aczkolwiek dość istotną kwestią dla mnie jest także obsługa
    > gotówkowa lub darmowe przelewy).

    Ja bynajmniej nie afirmuje Idei, tylko podalem ten ich tajny spread.
    Z kolei okazuje sie, ze Alior ma tajna oferte dla najlepszych klientow :)

  • 12. Data: 2018-02-13 18:22:57
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 22:01, Glaukon pisze:
    > Ja bynajmniej nie afirmuje Idei, tylko podalem ten ich tajny spread.

    I dzięki za to ;-)

    > Z kolei okazuje sie, ze Alior ma tajna oferte dla najlepszych klientow :)

    Niekoniecznie najlepszych. Kapkę więcej wymieniających od przeciętnych,
    ale gdy w Lukasie na KO USD jest wyższy procent niż na PLN (1,46),
    podobnie w PKO BP czy Millenium, kwestia trzymania oszczędności w
    walucie będzie - chyba - coraz popularniejsza. Szczególnie USD wypada
    nieźle, a FED zapowiada kolejne podwyżki stóp, podczas gdy RPP sugeruje
    ich brak do 2019.

    --
    Pozdrawiam