  • 21. Data: 2018-06-21 22:00:00
    Temat: Re: Kantor Alior - jaka karta do zakupów na AliExpress
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-06-20 16:15, Kris pisze:

    > A dlaczego takimi kombinacjami utrudniasz sobie życie;)
    > Szukaj, porównuj, wybieraj mając ceny w usd a przed samym zakupem zmień na pln
    jeśli chcesz płacąc
    > kartą aby była obciążona w pln. Bo jeśli płacisz korzystając z szybkich przelewów
    przez Payu lub
    > przelewy24 to nie ma znaczenia jaka walutę masz ustawione kupując towar

    O ja głupia blondynka ;) No faktycznie. Teraz tak będę robił.
    Szczególnie, że jak ktoś wspomniał USD to jest główna (podstawowa)
    waluta Ali, w której ustalają ceny, więc temu pewnie nadal U$D się
    wyświetlają przy produktach powiązanych/sugerowanych, gdy konkretny
    produkt mam z ceną przestawioną na PLN-y.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/