  • 1. Data: 2020-07-26 08:58:54
    Temat: KK City Simplicity
    Od: SERG <m...@w...pl>

    W najbliższym czasie w okolicach września szykują mi się większe zakupy
    i chciałbym wykorzystać do nich od kilku miesięcy nieużywaną KK.
    Czy ktoś ostatnio przy probie zamknięcia karty Simplicity dostał jakąś
    ofertę utrzymaniową?
    Czy w dobie ogólnej biedy ofertowej banków Citi próbuje jeszcze
    podtrzymywać przed zamknięciem karty?
    Jeśli tak to na jaki moneyback można u nich liczyć?

  • 2. Data: 2020-07-26 21:31:05
    Od: mmk <m...@g...com>

    Mnie ostatnio (jakieś 3 tygodnie temu) zaproponowali 10% moneybacku, maks. 100 zł, za
    rezygnację z zamknięcia Citi Simplicity. Nie zdziwiłem się, bo... to już piąta próba
    zamknięcia KK Citi Banku. Mam dwie karty, Simplicity i Platinum, i już od dłuższego
    czasu próbuję obie zamknąć. No, ale skoro wciskają mi wciąż pieniądze, żebym tego nie
    robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

  • 3. Data: 2020-07-27 12:34:53
    Temat: Re: KK City Simplicity
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 26.07.2020 o 21:31, mmk pisze:
> [...]
    żebym tego nie robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

    100 zł, d**py nie urywa, ale to zawsze coś

    poza tym np. Twisto daje do ~5% jak się kupuje/płaci w określonych
    miejscach, może się bardziej opłaca?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2020-07-27 15:12:49
    Od: SERG <m...@w...pl>

    W dniu 2020-07-26 o 21:31, mmk pisze:
> [...]
    żebym tego nie robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

    Zatem będę próbował zamknąć. Jak nic nie dadzą to bez żalu przerzucę się
    na KK Mille, a u nich będzie -1 klient :)

  • 5. Data: 2020-07-27 15:52:13
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 27.07.2020 o 15:12, SERG pisze:

    > Zatem będę próbował zamknąć. Jak nic nie dadzą to bez żalu przerzucę się
    > na KK Mille, a u nich będzie -1 klient :)

    jak kK w Mille to weź golda, masz ASS gratis za granicą (wystarczy
    wykonać jedną transakcję)

  • 6. Data: 2020-08-08 17:35:57
    Od: mmk <m...@g...com>

    niedziela, 26 lipca 2020 o 21:31:07 UTC+2 mmk napisał(a):
> [...]
    żebym tego nie robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

    I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi Platinum.
    Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks. 100 zł.

  • 7. Data: 2020-08-08 22:30:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2020 17:35:59 UTC+2 użytkownik mmk napisał:
> [...]
    >

    > I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi Platinum.
    Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks. 100 zł.

    No to twardy być musiałeś, ja próbowałem na zamknięcie platyny stówkę wyłudzić, ale
    bałem się, że naprawdę mi ją zamkną, więc jak zadzwonili to odwołałem
    wypowiedzenie... ;>

    A jak często robisz te akcje?
    Jak żona zamykała simplicity to najpierw zaproponowali stówkę - wypłata po 3
    miesiącach - ale jak od razu po wypłacie złoźyła kolejne wypowiedzenie, to dali się
    naciągnąć już tylko na 50zł - zaś po kolejnych 3 miesiącach dalszych propozycji nie
    było.
    Pytam, bo może da się jeszcze podoić mc-moto-bp - póki co telefon i stówka, a karta
    darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie ma co
    liczyć.

  • 8. Data: 2020-08-09 00:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmk" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi
    >Platinum. Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks. 100
    >zł.

    A placisz im jakies odsetki ?
    bo stowka to drobiazg, ale te 10% ... albo im strasznie na KK zalezy,
    albo bardzo Cie lubia :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-08-09 10:48:54
    Od: mmk <m...@g...com>

    sobota, 8 sierpnia 2020 o 22:30:47 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie ma co

    Do tej pory (6-krotnie) proponowali moneyback za transakcje za okres ok. 4 miesięcy.
    W tym ostatnim przypadku - transakcje do końca listopada, wypłata ma być najpóźniej
    15 grudnia. Oczywiście to nie są jakieś kokosy, ale ja naprawdę ich kart już nie
    potrzebuję, wiec jak kolejny raz już mnie nie będą zatrzymywać, to płakać nie będę
    ;-)

    Ale przyznaję, że zupełnie rozumiem ich polityki. Zwłaszcza, że mam dwie ich karty, a
    każdą z nich wydaję tylko 1000 zł na te 4 miesiące (żeby 10% dało stówkę). Oczywiście
    spłata całości zadłużenia w grace period.

  • 10. Data: 2020-08-09 10:53:58
    Od: mmk <m...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 00:56:29 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > A placisz im jakies odsetki ?
    > bo stowka to drobiazg, ale te 10% ... albo im strasznie na KK zalezy,
    > albo bardzo Cie lubia :-)
    >
    > J.

    Odsetek im żadnych nie płacę. To oni mi od dłuższego czasu płacą 10% ;-)

    Myślę, że pracownicy działu utrzymania klienta chyba mają jakąś premię od każdego
    zatrzymanego klienta. Więc stąd takie działanie - w mojej ocenie z punktu widzenia
    banku bezsensowne (w moim przypadku). Liczę się oczywiście z tym, że ta zabawa kiedyś
    się skończy, ale naprawdę ich kart nie potrzebuję.