  • 1. Data: 2016-08-10 15:09:32
    Temat: KK Citi - przyznanie nowszej wersji Smartfona Samsung
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    W marcu podpisałem umowę na kk simplicity a w okresie
    kwiecień-czerwiec spełniłem warunki do nagrody Samsung Galaxy S1 dual
    sim. Do 10 lipca powinno być info na mailu o przyznaniu nagrody (nie
    dostałem). W ciągu kolejnych 30 dni od daty wysłania maila powinni
    dosłać nagrodę.

    Reklamacja telefoniczna w lipcu na brak maila z informacją o wygranej
    - natychmiastowa odpowiedź że nagroda jest przyznana i będzie
    przysłana w ciągu kilku dni. Nie otrzymałem do dziś.

    Złożyłem 2 dni temu kolejną reklamację w ST na brak dosłania nagrody a
    dziś dostałem mailing (nie jest to odpowiedź na moją reklamację):

    *
    Przepraszamy za opóźnienia w dostawie urządzenia.
    Niestety smartfony Samsung Galaxy J1 nie są już produkowane.

    Mając na uwadze Państwa zadowolenie i wydłużony czas oczekiwania,
    dostarczymy Państwu w ramach rekompensaty wyższy model - Samsung
    Galaxy J3.

    Szczegółowe informacje na temat nowego modelu znajdują się tutaj.

    Nagrodę dostarczymy najpóźniej do 22/08/2016.
    *

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?