  • 1. Data: 2016-03-05 00:48:55
    Temat: Już się zaczyna .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Prezydent Duda miał ogromne szczęście
    https://wirtualnapolonia.com/2016/03/04/prezydent-du
    da-mial-ogromne-szczescie/

    Jak myślisz totus czy obecny prezydent dotrwa do końca kadencji ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2016-03-05 01:41:56
    Temat: Re: Już się zaczyna .....
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:
    > Prezydent Duda miał ogromne szczęście
    > https://wirtualnapolonia.com/2016/03/04/prezydent-du
    da-mial-ogromne-szczescie/

    > Jak myślisz totus czy obecny prezydent dotrwa do końca kadencji ?.

    A "zejście" TERAZ miałoby znaczący wpływ na giełdę?
    Wybory kolejnego prezydenta w TERAZ (według sondaży) na >70% wygrałby PiS,
    a oszacowanie nie "tak niskie" tylko ze względu na spodziewanie/możliwe
    "ciosy poniżej pasa".

    --
    A. Filip
    Jeśli chcesz pozbyć się przyjaciela, to poproś go o pożyczkę albo udziel

  • 3. Data: 2016-03-09 14:02:08
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Jak myślisz totus czy obecny prezydent dotrwa do końca kadencji ?.

    Nie jestem wróżką ale myślę, że tak. Wielokrotnie łapałem kapcia w aucie i
    na rowerze i żyję

  • 4. Data: 2016-04-13 20:23:49
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Ciekawy jestem czy to przejdzie .....

    SB-eckie emerytury spadną z 20 tys. do zaledwie 882 zł!? Czy KOD będzie miał kolejny
    powód do wszczynania protestów?
    https://wirtualnapolonia.com/2016/04/13/sb-eckie-eme
    rytury-spadna-z-20-tys-do-zaledwie-882-zl-czy-kod-be
    dzie-mial-kolejny-powod-do-wszczynania-protestow/

    Endriu

  • 5. Data: 2016-05-04 12:23:42
    Od: w...@g...com

    cześć panowie, strasznie dawno nie tu nie było
    {skippy)
    :)