  • 1. Data: 2016-07-10 11:17:00
    Temat: Już czas wyprowadzić świnkę ? ;)
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Optymianie - o ile mnie skleroza nie myli - odlatują 14.07
    - to może już czas wyprowadzić świnkę na spacer ?
    ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2016-07-10 11:54:54
    Temat: Re: Już czas wyprowadzić świnkę ? ;)
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 11:17, Waldek pisze:
    > Optymianie - o ile mnie skleroza nie myli - odlatują 14.07
    > - to może już czas wyprowadzić świnkę na spacer ?
    > ;)

    No właśnie w Optimie nie wiadomo kiedy optymalnie.

  • 3. Data: 2016-07-10 17:02:45
    Od: Aha <a...@p...pl>

    Waldek pisze:
    > Optymianie - o ile mnie skleroza nie myli - odlatują 14.07
    > - to może już czas wyprowadzić świnkę na spacer ?
    > ;)

    hm, do 27.06 dla lokaty deklasującej 3M 2.5% do 300K
    Myślicie, że będzie jeszcze promocja na konto oszczędnościowe ?

    --
    aha

  • 4. Data: 2016-07-10 19:29:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Jul 2016 11:17:00 +0200, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    >Optymianie - o ile mnie skleroza nie myli - odlatują 14.07
    >- to może już czas wyprowadzić świnkę na spacer ?
    Ja juz wyprowadziłem - wyprowadzam tydzień wcześniej albo jeszcze
    wcześniej.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?