  • 1. Data: 2018-03-03 16:09:28
    Temat: Jest oczekiwana odpowiedź BZWBKKBSg
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dzień dobry Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Nawiązując do otrzymanej korespondencji, informuję, że reklamacji
    został nadany numer: BZWBK/130321/17_1. Wyjaśniam, że reklamacje
    rozpatrywane są w możliwie najkrótszym czasie.

    Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację wynosi do 30 dni
    kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia przez bank.

    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających
    rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni:

    - wyjaśniamy przyczynę opóźnienia,
    - wskazujemy okoliczności, jakie muszą zostać sprawdzone,
    - określamy przewidywany termin rozpatrzenia i udzielenia
    odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia
    otrzymania zgłoszenia.

    Z poważaniem
    Marta Zaręba-Kosyl

    Bank Zachodni WBK
    ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław
    telefon 1 9999 (+48 61 81 1 9999)

    Odpowiedź banku 3 marca 2018

    Panie Witoldzie,

    chwiałabym przeprosić za niepełny zwrot grzecznościowy
    w poprzedniej wiadomości - brak Pana imienia.

    W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

    Z poważaniem
    Marta Zaręba-Kosyl

    Bank Zachodni WBK
    ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław
    telefon 1 9999 (+48 61 81 1 9999)

    -=-

    chwiałabym przeprosić za niepełny zwrot grzecznościowy
    w poprzedniej wiadomości - brak Pana imienia.

    Gdyby to było moje konto, nie mego ojca, napisałbym jakoś tak:

    Ależ Pani Marto -- nie widzę niczego niestosownego!
    I po cóż ta chwiejność? Czyż bank nie jest usługodawcą,
    czyli sługą a klient usługobiorcą, czyli panem?
    Ja naprawdę nie czuję się urażony i nie dostrzegam
    NICZEGO niestosownego w Pani zwrocie!!

    Pragnę ;) też nadmienić, iż konsekwentnie -- nie
    dostrzegę NICZEGO niestosownego w Pani zwrocie
    MOICH pieniędzy (; omyłkowo ;) pobranych z mojego
    konta przez bank, który Pani ma przyjemność reprezentowania.

    Zapewne i pan Mateusz Morawiecki nie dostrzega niczego złego
    w Pani zwrocie -- toż niejeden raz reprezentanci PiS zwracali
    uwagę na potrzebę służenia, zamiast (jak to mają w swym zwyczaju
    źli ludzie) panowaniu nad podopiecznymi, przypominając wówczas,
    że 'minister' i 'ministrant' [w komeżce białej?] pochodzą od sług właśnie...

    I tak dalej -- dopierzgłębiałbym... ;)

    Ministrant w komeżce białej? To z piosenki:

    http://teksty.wywrota.pl/tekst/75649-jan-kaczmarek-a
    lbum-rodzinny.html

    Album rodzinny
    Jan Kaczmarek
    tekst utworu
    słowa: Jan Kaczmarek
    muzyka: Jan Kaczmarek

    Cieszy się ojciec gdy syn czasami,
    wyjmie z szuflady stare albumy,
    wśród kart pożółkłych zdjęcia - a na nich,
    wspaniały ojciec - powód dumy.

    Rodzinne zdjęcia, dziadek wąsaty
    i babka z gromadką dzieci;
    poszukaj synu, poszukaj taty,
    oj! łza się w oku kręci.

    Mały ministrant w komeżce białej,
    to ojciec - ten z tyrbularzem;
    w czasie procesji Bożego Ciała,
    rynek i cztery ołtarze.

    Kochane twarze, miłe pamiątki,
    gromadka strzelców, podchorążówka,
    Kock albo Kutno, mylą się wątki,
    Armia Ludowa, biwak, grochówka.

    Rok pięćdziesiąty, pochód majowy
    i tłum radosny ulicą wali,
    tato transparent niesie - a na nim -
    ten co ma usta słodsze od malin.

    Polski październik i plac w szwach pęka -
    głowy przy głowie. Cała Warszawa,
    no i nasz tato z synkiem na rękach
    entuzjastycznie wita Wiesława!
    Głowa już siwa, ale twarz żywa,
    żywa jak haseł treść na plakatach.
    Rozpacz czy niechęć jej nie pokrywa,
    raczej entuzjazm i aprobata.

    I ciągle, ciągle w pierwszym szeregu.
    W ZBOWIDzie, ORMO, w związkach czy w PRONie.
    Mimo szalonych lat naszych zbiegu,
    zawsze bezbłędnie po tej - co trzeba - stronie!

    Ostatnie zdjęcia, w pięknym kolorze
    na razie jeszcze u fotografa,
    jak na nich wyszedł kochany tata?
    zaśpiewam Państwu - za cztery lata.

    Kochane twarze, miłe pamiątki,
    gromadka strzelców, podchorążówka,
    Kock albo Kutno, mylą się wątki,
    Armia Ludowa, biwak, grochówka.

    Fakt -- podchorążówka to czasy Powstania Listopadowego...
    Strzelcy Podhalańscy -- to chyba walki o Norwegię...
    A może 'strzelecka gromada' legionistów Piłsudskiego...
    Pod Kockiem SGO Polesie pod dowództwem generała Kleeberga
    toczy ostatni bój regularnego wojska II Rzeczypospolitej...
    Później zostaje Hubal i ZWZ, z jego Grabicą, do którego
    major Dobrzański zwraca się jakoś tak:

    Żadnych Grabiców nie znam i znać nie chcę.
    Rozkazy takowe mam w dupie i na przyszłość przyjmować nie będę.

    Generał Rowecki został zamordowany na wieść o rozpoczęciu
    walk w Warszawie, 1 sierpnia 1944 roku.

    Major Dobrzański (Hubal) z pułkownikiem Dąmbrowskim montowali zapasowe
    pułki 101, 102 (i może inne) chyba właśnie w Białymstoku, ale pułki
    te nie wzięły udziału w obronie miasta -- pełnego żydów...

    Białegostoku bronił bezbronny batalion marszowy sławnego 42 pułku
    piechoty... Dobrzański z Dąmbrowskim bronili Grodna...
    14 Dywizjon Artylerii Konnej także opuścił miasto przed walką...

    W wojnie polsko-bolszewickiej Polacy stracili chyba 100 tysięcy
    obrońców -- walczących także przeciwko Stalinowi...
    Wiosną 1940 r. stracili ponad 20 tysięcy oficerów, podoficerów
    itp. zamordowanych z rozkazu tegoż Stalina...
    Ale generał Rowecki (aresztowany 30 czerwca 1943 r.)
    wolał walczyć przeciwko Hitlerowcom razem ze Stalinem,
    zamiast razem z niedobitkami polskich żydów...

    Następca Roweckiego, generał Bór Komorowski był rozsądniejszy,
    ale było za późno na skorygowanie planów -- Burza stała się
    śmiertelną pułapką dla polskich żołnierzy...

    Komorowski w swych pamiętnikach nie miał żalu do Boga -- zostawienie
    polskich żydów na pastwę AEichmanna było wg niego zbrodnią...

    Mnie latami uczono (z obowiązku) że Polacy nie stali z bronią
    u nogi w czasie II wojny świętej -- cóż z tego, skoro ci
    nauczyciele mieli świadomość uczenia nas kłamstwa...
    Podziemna armia polska (ZWZ/AK) czekała na pomoc
    aliantów z zachodu i na pomoc Stalina...
    Ale pomoc była taka sobie -- Sowieci mordowali
    Polaków, alianci zachodni byli daleko, Samodzielna
    Brygada Spadochronowa trafiła do holenderskiej rzeźni
    a Warszawa doczekała się raptem jednego solidnego rajdu
    zaopatrzeniowego, i to dopiero 15 września, gdy losy
    warszawiaków były przesądzone...

    Ostatnie zdjęcia, w pięknym kolorze
    na razie jeszcze u fotografa,
    jak na nich wyszedł kochany tata?
    zaśpiewam Państwu - za cztery lata.

    Ostatnie zdjęcia to chyba narodziny NSZZ Solidarność...

    Gdy fotograf wywołuje te zdjęcia, wiadomy generał rozsyła
    po kraju Wojskowe Terenowe Grupy Operacyjne, przygotowując
    zamach stany zwany Stanem wojennym...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 2. Data: 2018-03-03 16:42:45
    Temat: Re: Jest oczekiwana odpowiedź BZWBKKBSg
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p7edrc$63m$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > MOICH pieniędzy (; omyłkowo ;) pobranych z mojego
    > konta przez bank, który Pani ma przyjemność reprezentowania.

    Oby ten zwrot był pełny...
    Może i dobrze, że nic nie odpisałem -- gdybym tam
    pofolgował, to i tutaj mógłby być niepełny zwrot...
    Lepiej IMO będzie, gdy użyją pełnego zwrotu...
    Razem z odsetkami...

    > Pod Kockiem SGO Polesie pod dowództwem generała Kleeberga

    No i zapętliłem się... Tak to jest, gdy człowiek... Ech...
    Pod Kockiem wreszcie, czy pod dowództwem?...

    > toczy ostatni bój regularnego wojska II Rzeczypospolitej...

    Tu drobna dygresYja...

    Jest RON -- Rzeczpospolita Obojga Narodów, jest też
    II Rzeczpospolita -- z Dwudziestolecia międzywojennego,
    czyli Rzeczpospolita Polska, ale II RP to dopiero ta
    obecna... Niektórzy dopatrują się i III RP, i IV RP... ;)

> [...]

    > Gdy fotograf wywołuje te zdjęcia, wiadomy generał rozsyła
    > po kraju Wojskowe Terenowe Grupy Operacyjne, przygotowując

    Dziś fotografia srebrowa odeszła do lamusa...
    Jak i forsa oparta o srebro czy złoto...

    Tym oto kruszcowym akcentem wracam na grupę o szmalu?...
    Noooooo... Ooo mamonie? -- też nie... O forsie...

    Ale i fotografia srebrowa ustąpiła miejsca cyfrowej,
    i forsa srebrowa -- cyfrowej... ;)