  • 1. Data: 2014-04-15 22:42:40
    Temat: Jakoweś promocje na kredyt hipoteczny w mbanku?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Panienka z okienka do mnie zadzwoniła, a że zrobiła
    to sprytnie, gdyż ze stacjonarnego niezastrzeżonego,
    to odebrałem ;)
    Chciała mi wcisnąć gotówkowy na 10k z jakimś tam
    oprocentowaniem ale spławiłem dziewoję mówiąc, że
    ja raczej hipoteczny bym chciał. Ona na to, że
    to się dobrze składa bo mają teraz promocję
    na hipoteczne, że brak prowizji na cośtam,
    brak opłat za wcześniejsze spłaty i jeszcze jakieś
    dodatkowe frukta. Nie jestem za mocno w temacie
    hipotecznych obecnie, więc leniwie zapytuję,
    czy ktoś może macał tą ofertę i czy warto ruszyć
    się do oddziału i pogawędzić? I czy faktycznie
    dobrze to wygląda na tle innych banków,
    czy niekoniecznie? :>

    L.

  • 2. Data: 2014-04-15 23:02:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy ktoś może macał tą ofertę i czy warto ruszyć
    > się do oddziału i pogawędzić? I czy faktycznie
    > dobrze to wygląda na tle innych banków,
    > czy niekoniecznie? :>
    >
    > L.

    brak opłaty za wcześniejszą spłatę - fakt
    i to by było na tyle

    2% prowizji, nierynkowa marża, PBS (pakiet bezpieczna spłata),
    ubezpieczenie na życie...

    mBank lub mBank hipoteczny mają jedną z najgorszych ofert wśród banków
    komercyjnych!

    plus jest taki, że bdb liczą zdolność kredytową

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-04-16 10:48:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Tuesday, April 15, 2014 11:02:29 PM UTC+2, RobertS wrote:
    > mBank lub mBank hipoteczny mają jedną z najgorszych
    > ofert wśród banków komercyjnych!

    Dzięki za opinię!

    L.

  • 4. Data: 2014-04-17 12:15:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 10:48:36 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Dzięki za opinię!
    Weż pod uwagę że to jest opinia pośrednika kredytowego bo jeśli dobrze kojarzę to
    RobertS prowadzi pośrednictwo kredytowe..
    A pośrednik jak to pośrednik z reguły poleci bank nie ten który ma najkorzystniejsza
    ofertę dla klienta a ten który największą prowizje wypłaca pośrednikowi.;)

  • 5. Data: 2014-04-17 13:03:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-17 12:15, Kris pisze:

> [...]
    > A pośrednik jak to pośrednik z reguły poleci bank nie ten który ma
    najkorzystniejsza ofertę dla klienta a ten który największą prowizje wypłaca

    W przypadku mBanku, to niestety rzeczywiście jest w ogonie stawki.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2014-04-17 21:31:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 03:15:22 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A pośrednik jak to pośrednik z reguły poleci bank nie ten który ma
    > najkorzystniejsza ofertę dla klienta a ten który największą prowizje
    > wypłaca pośrednikowi.;)

    I ilu znajdzie na tej grupie klientów? A nawet jeśli znajdzie, to raczej
    nie takich, co łykają jak pelikany i pytają tylko o wysokość raty.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2014-04-17 22:34:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > A pośrednik jak to pośrednik z reguły poleci bank nie ten który ma
    najkorzystniejsza ofertę dla klienta a ten który największą prowizje wypłaca

    masz jakieś doświadczenia w tej kwestii? a jak pójdziesz do banku to
    jaką ofertę doradca poleci? w końcu ma tylko jedną....

    mBank tylko pracownicy polecają lub doradcy z aspiro, warunki tam są b.słabe

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-04-18 18:12:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 12:15:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Weż pod uwagę że to jest opinia pośrednika kredytowego
    > bo jeśli dobrze kojarzę to RobertS prowadzi pośrednictwo kredytowe..

    Czytam grupę jakoś od 2006 chyba, mniej więcej wiem kto jest kim.
    A ten akurat osobnik nie reklamuje się nachalnie i pomaga, więc
    nie jest takim stereotypowym pośrednikiem ;)

    L.

  • 9. Data: 2014-04-18 21:18:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 22:34:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > masz jakieś doświadczenia w tej kwestii?
    Niewielkie. Ok 15lat
    >a jak pójdziesz do banku to
    > jaką ofertę doradca poleci? w końcu ma tylko jedną....
    Taką na jaką jest zadaniowany albo za która najlepiej premiowany.
    > mBank tylko pracownicy polecają lub doradcy z aspiro, warunki tam są b.słabe
    Bo mBank nigdy nie był skłonny dzielić siękaś z pośrednikami.
    A taki np "segment" kredytów na zakup używanego saamochodu? Wiesz zapewne jaki bank w
    komisach "króluje" I proszę nie pisz że dlatego bo ma dob a ofertę.

  • 10. Data: 2014-04-18 21:22:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 18:12:41 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Czytam grupę jakoś od 2006 chyba, mniej więcej
    Ja tak z rok póżniej zaczełem

    > A ten akurat osobnik nie reklamuje się nachalnie i pomaga, więc
    > nie jest takim stereotypowym pośrednikiem ;)
    A ja nic do Roberta nie mam tylko tak informacyjnie napisałem
    A kazdy zrobi jak zechce.