  • 1. Data: 2016-05-04 18:32:18
    Temat: Jakieś prognozy giełdowe przed i po 7 maja "w związku"? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jak na razie wygląda że prognoza przed to
    "lekkie dołowanie z ostrożności" :-)

    --
    A. Filip
    Nie od razu Kraków zbudowano. (Przysłowie polskie)

  • 2. Data: 2016-05-04 19:15:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jak na razie wygląda że prognoza przed to
    > "lekkie dołowanie z ostrożności" :-)

    "Sell i may and go away" ....

    Endriu

  • 3. Data: 2016-05-05 09:48:54
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:

    > "Sell in may and go away" ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    To ile w tym tygodniu przed 7 maja jest efektu (gołego) maja a ile
    efektu maja Kijowskiego/wielkiego ogólnopolskiego spędu Schetyny? :-)
    W czwartek WIG20 zleciał 40 punktów. [Środa-szczyt 1910+, Piątek rano ~1850.]

    Jeszcze "wiosna ludów" (1848-1849) nie została (jeszcze) przebita ;-)

    --
    A. Filip
    Lepszy orzech dzisiaj niż arbuz jutro. (Przysłowie ormiańskie)

  • 4. Data: 2016-05-05 20:21:10
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jeszcze "wiosna ludów" (1848-1849) nie została (jeszcze) przebita ;-)

    Kolego Filip trzeci test konsoli z które póki co jest tendencja wywalenia dołem (i
    nie ma to nic wspólnego z polską giełdą).

    http://images78.fotosik.pl/569/1083001aff7ff5de.png

    Gdyby miała nastąpić korekta po trzech QE, to mogło by sięgnąć 1665 ....

    http://images78.fotosik.pl/569/8997e1144ea749ec.png

    Gdyby w ten sposób miało iść w Ameryce, polska banana giełda też musiała by
    adekwatnie do nadrzędnej się zachować ...

    Endriu

  • 5. Data: 2016-05-25 20:18:35
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Gdyby w ten sposób miało iść w Ameryce, polska banana giełda też musiała by
    adekwatnie do nadrzędnej się zachować ...

    W/w konsolkę raczej wywali górą ...

    Endriu

  • 6. Data: 2016-08-30 23:32:10
    Od: a...@g...com

    > W/w konsolkę raczej
    > wywali górą ...

    Wywaliło górą, ale siła wolumenu wyczerpana, i czas na powrót do konsolki. Zobaczymy
    teraz na co stać niedźwiedzie.

    Endriu

  • 7. Data: 2016-08-30 23:34:37
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 25 maja 2016 20:18:39 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

    > W/w konsolkę raczej
    > wywali górą ...

    Wywaliło górą, ale siła wolumenu wyczerpana:
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/c2a39b09b602abed

    .. i czas na powrót do konsolki (a może i wywalenie konsolki dołem). Zobaczymy teraz
    na co stać niedźwiedzie.

    Endriu

  • 8. Data: 2016-08-30 23:38:21
    Od: a...@g...com

    > W/w konsolkę raczej
    > wywali górą ...

    Wywaliło górą, ale z siłą wolumenu raczej niewielką:

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/c2a39b09b602abed

    Teraz czas na niedźwiedzie, i powrót do konsoli (a może i wywalenia konsolki dołem).
    Zobaczymy na co stać niedźwiedzie.