  • 1. Data: 2015-03-02 06:58:00
    Temat: Jakie konto otworzyć z jak najlepszym %
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    Jak w temacie

    Meritum ? czy ??????

  • 2. Data: 2015-03-02 12:48:18
    Temat: Re: Jakie konto otworzyć z jak najlepszym %
    Od: b...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 06:58:05 UTC+1 użytkownik Martuś napisał:
    > Jak w temacie
    >
    > Meritum ? czy ??????

    Żadna rada nie będzie dobra na dłużej. Oferty banków zmieniają się co kilka tygodni.
    Jest wiele informacji w wątkach na grupie i nikt przecież nie wybierze za Ciebie.

  • 3. Data: 2015-03-02 14:42:47
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 06:58:05 UTC+1 użytkownik Martuś napisał:
    > Jak w temacie
    >
    > Meritum ? czy ??????

    Aktualnie Smart ma 3,5% do 100 tys. na oszczędnościowym ale, jak już napisano, za
    chwilę to się może zmienić.

  • 4. Data: 2015-03-02 21:24:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 14:42, Piotr Hołda pisze:

    > Aktualnie Smart ma 3,5% do 100 tys. na oszczędnościowym ale, jak już napisano, za
    chwilę to się może zmienić.

    zmieni się dokładnie 17.03, widziałem już info na ich stronie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-03-03 08:23:17
    Od: " 666" <...@...6>

    IMHO w BGŻ nadal jest 4% do 20kpln

  • 6. Data: 2015-03-03 20:17:24
    Od: b...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 06:58:05 UTC+1 użytkownik Martuś napisał:
    > Jak w temacie
    >
    > Meritum ? czy ??????

    Narodowy Bank Ukrainy (NBU) zapowiedział we wtorek, że od środy podniesie podstawową
    stopę procentową z 19,5 do 30 proc.
    NBU od wielu miesięcy podnosi podstawową stopę procentową, która w listopadzie
    wzrosła z 12,5 proc. do 14 proc., a w lutym do 19,5 proc.

    Wygląda na to, że tutaj najszybciej można podwoić kapitał :)