  • 1. Data: 2002-02-03 17:56:40
    Temat: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl>

    Cześć!

    Systuacja jest następująca.
    Muszę zapłacić fakturę za gaz - przelewem z mbanku (z przyczyn losowych)

    A tu jest problem - nie ja jestem odbiorcą widniejącym na fakturze tylko
    osoba trzecia. Co mam podać w tytule przelewu - numer ewidencyjny z faktury
    a może numer faktury? A może coś innego?

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdro
    AR

  • 2. Data: 2002-02-03 17:59:56
    Temat: Re: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    jeśli masz druczek z "gazowni" to wpisz to co na nim widnieje. Najczęściej
    jest to nr faktury, czasem jednak powiazany z numerem klienta.

    Miałem podobną sytuację z TPsą. Założyli mi telefon na żonę. Ja zapłaciłem z
    Inteligo.
    Telefon uruchomili (warunkiem było dokonanie wpłaty ) a po miesiącu wezwanie
    do zapłaty.
    No ale to TPsa:)))

    POzdrawiam
    Quba

  • 3. Data: 2002-02-03 18:38:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:a3jtcm$545$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > osoba trzecia. Co mam podać w tytule przelewu -
    numer ewidencyjny z faktury
    > a może numer faktury? A może coś innego?

    Podaj max duzo ile wejdzie (a znaków możesz wpisać
    chyba137)
    zapłata za gaz, nr ewid. XXXXX, Imię i Nazwisko,
    Miasto, ul. Uuuuuu, fak.VAT nr YYYYYYY

    Czasami prz kodzie kreskowym podają coś takiego
    tytułem 1244943944974373336289374356455

    i w tym jest wszystko łącznie z nr ewid. klienta

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-03 18:41:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    >.... nr ewid. XXXXX, Imię i Nazwisko,
    > Miasto, ul. Uuuuuu.....

    Dane osobowe oczywiście osoby na którą wystawiono
    fakturę :-)) a nie twoje (wszystko wpisane w polu
    TYTUŁEM

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-04 07:05:36
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inteligo.
    > Telefon uruchomili (warunkiem było dokonanie wpłaty ) a po miesiącu

    Kurde, jeszcze do wczoraj mozna bylo w mB wpisac innego
    nadawce przelewu a dzisiaj zafiksowane na wlasciciela...

    P/

  • 6. Data: 2002-02-04 07:50:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Sikora"

    > Kurde, jeszcze do wczoraj mozna bylo w mB wpisac
    innego
    > nadawce przelewu a dzisiaj zafiksowane na
    wlasciciela...

    A co ci szkodzi wpisać innego nadawcę w poli tytuł
    ? tam jest sporo miejsca

    Sark