  • 1. Data: 2021-05-13 14:54:56
    Temat: Jak szybko Citi rozpatruje wniosek o KK?
    Od: KJ BOSS <k...@g...com>

    Czy można sprawdzić stan wniosku czy można dopiero poznać po otrzymaniu karty pocztą?

  • 2. Data: 2021-05-13 15:06:05
    Temat: Re: Jak szybko Citi rozpatruje wniosek o KK?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 maja 2021 o 14:54:57 UTC+2 KJ BOSS napisał(a):
    > Czy można sprawdzić stan wniosku czy można dopiero poznać po otrzymaniu karty
    pocztą?

    O, jak załatwiałem pierwszą KK w citku to dopiero z umowy przysłanej pocztą się
    dowiedziałem, jaki mam limit ;>
    A zaraz potem była propozycja podniesienia do 150,5%
    W sumie to nie pamiętam, czy najpierw przyszła karta czy umowa...

    A jak o tą KK wnioskowałeś?
    ZTCP to przy zamawianiu przez telefon (tzn. zamawiasz rozmowę w formularzu na
    stronie, a oni oddzwaniają) wstępna decyzja na podstawie deklaracji jest już podczas
    rozmowy, potem dosyłasz dokumenty i zwykle następnego dnia informują o przyznaniu
    kredytu.

    Zapytaj na infolinii.
    Inna sprawa, że citek ma sporo "agentów kredytowych" i sprawa potrafi u takiego
    agenta utknąć - a w banku nie mają pojęcia, że w ogóle klient wniosek o kartę złożył.