  • 1. Data: 2014-09-29 11:39:36
    Temat: Jak skutecznie złożyć wypowiedznie
    Od: JB <j...@o...pl>

    Prosze o podpowiedź jak skutecznie złożyć wypowiedzenie w banku. Chodzi oczywiście o
    prowadzone tam konto bankowe.

    Jak zaznaczyć zakaz przetwarzania danych osobowych. Patrząc np. na produkt Getin lub
    Alior gdzie miałem konto kiedyś - dalej mogę się zalogować do systemu i w BIK widzę,
    że mi gmerają w historii ;)

  • 2. Data: 2014-09-29 12:04:52
    Temat: Re: Jak skutecznie złożyć wypowiedznie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 11:39, JB pisze:
    > Prosze o podpowiedź jak skutecznie złożyć wypowiedzenie w banku. Chodzi oczywiście
    o prowadzone tam konto bankowe.

    Napisać, podpisać, dostarczyć.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-09-29 12:10:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > produkt Getin lub Alior gdzie miałem konto kiedyś - dalej mogę się
    > zalogować do systemu i w BIK widzę, że mi gmerają w historii ;)

    Jak zapewnia Janusz Wróblewski, Alior Bank, podchodząc ze zrozumieniem
    do sytuacji, w jakiej znalazł się pan Rafał, oraz mając na uwadze fakt,
    że nie posiada on obecnie żadnych aktywnych produktów, bank podjął
    decyzję o usunięciu zgody na przetwarzanie danych marketingowych.

    Napisz więc pismo o usunięcie zgody na przetwarzanie Twoich danych
    marketingowych.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-09-30 07:56:58
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 września 2014 11:39:36 UTC+2 użytkownik JB napisał:

    > Jak zaznaczyć zakaz przetwarzania danych osobowych. Patrząc np. na produkt Getin
    lub Alior gdzie miałem konto kiedyś - dalej mogę się zalogować do systemu i w BIK
    widzę, że mi gmerają w historii ;)

    O ile z bankiem nic Cie nie laczy oraz nie zlozyles zapytania kredytowego, podmiot
    nie ma prawa robic o Ciebie zadnego rodzaju zapytan w biku. Czyzby, cos sie zmienilo
    w tej kwestii? Jesli nie to KNF.

  • 5. Data: 2014-09-30 08:55:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 września 2014 11:39:36 UTC+2 użytkownik JB napisał:
    >- dalej mogę się zalogować do systemu i w BIK widzę, że mi gmerają w historii ;)

    Co znaczy "gmerają w historii"?

  • 6. Data: 2014-09-30 23:15:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-30 08:55, Kris pisze:

    > Co znaczy "gmerają w historii"?

    Pewnie co miesiąc dopisują:
    - saldo 0
    - odsetki 0,00%

    Ot i cała "historia" ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2014-09-30 23:58:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-30 23:15, Krystek pisze:

    > Pewnie co miesiąc dopisują:
    > - saldo 0
    > - odsetki 0,00%
    >
    > Ot i cała "historia" ;)

    Raczej że: wysyłają pytania i sprawdzają.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-10-01 00:35:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-30 23:58, Liwiusz pisze:

    > Raczej że: wysyłają pytania i sprawdzają.

    Że też im się to (jeszcze) opłaca...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/