  • 11. Data: 2019-04-07 12:22:15
    Temat: Re: Jak sie zaklada AliK-a?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pocztą przesyłają już tylko popierdółki.
    Choć może jak zapłacisz to pocztą wyślą, nie wiem.
    Najlepszy bajer w aliorze to możliwość odsłuchania PINu.
    Ale widzę tu beznadziejny przypadek, więc idźcie aktywować i dostać PIN do oddziału.
    Pracownicy będę mieli o czym opowiadać ;>

  • 12. Data: 2019-04-07 16:43:21
    Od: ń <k...@t...sie>

    Coś bliżej z ta zagranicą?
    Z "brakującymi 50 zł" to w świetle wątku "PKO zablokuj minus" może być ździwka, że
    przeliczyło sześć razy funty przez euro na dolary
    i plny po czym wypłaciło w debet debetówki ;-))

    -----

  • 13. Data: 2019-04-07 17:06:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Bankomat, przynajmniej w PL, zawsze jedzie on-line, więc nie pękaj.

    Zagranica - PIN offline jest zapisany w chipie - i przy płaceniu za granicą z chipa
    jest często wykorzystywany - czyli nie ma autoryzacji on-line, ale pin trza
    sprawdzić, bo płacisz z chipa - i żeby zadziałał PIN offline to musi być wcześniej
    wgrany do chipa podczas transakcji chipowej z autoryzacją on-line - a najpewniejsze
    jest to właśnie w bankomacie.

    A ten Twój klient to zna IKA-owską mantrę?

    I wogóle jak ma zamiar zapewnić walutę dla karty, skoro boi się "interneta"? Tego już
    w oddziale nie załarwi, chyba że po kursje "dużego" aliora.

  • 14. Data: 2019-04-07 22:11:21
    Od: ń <k...@t...sie>

    Tzn.?

    -----

  • 15. Data: 2019-04-07 23:54:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale bankomat chce pin na poczatku.
    > Tylko jakos tak dopiero na koncu mowi, ze pin jest zly :-)

    Dlatego właśnie napisałem to, co napisałem. To jest jedna operacja.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 16. Data: 2019-04-07 23:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2019 23:54:48 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Dlatego właśnie napisałem to, co napisałem. To jest jedna operacja.

    Hm, chyba udalo mi sie aktywowac w bankomacie bez wyplaty.

    Jak by to sprawdzic ?

    J.

  • 17. Data: 2019-04-08 00:10:55
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-07 o 23:59, J.F. pisze:

    > Hm, chyba udalo mi sie aktywowac w bankomacie bez wyplaty.
    >
    > Jak by to sprawdzic ?

    Pobierz jakąś kwotę.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-04-08 08:17:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Hm, chyba udalo mi sie aktywowac w bankomacie bez wyplaty.
    >
    > Jak by to sprawdzic ?

    Ja aktywowałem wypłacając jakąś kwotę z pustej karty (stan konta 0 PLN).
    Oczywiście napisało, że się nie da, ale kartę aktywowało.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-04-08 10:00:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 08:18:00 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Ja aktywowałem wypłacając jakąś kwotę z pustej karty (stan konta 0 PLN).
    > Oczywiście napisało, że się nie da, ale kartę aktywowało.

    Są też bankomaty z explicite opcją "aktywuj kartę".
    Np. santander. U nich jest jeszcze taka ciekawostka, że menu się zmienia w zależności
    od tego, czy włożysz kartę santander czy inną.
    Hmmm, być może jest też tak, że opcja "aktywuj" jest tylko dla kart santander, dla
    obcych jest tylko "zmiana PINu" - ale to też jest OK jeśli chodzi o aktywację oraz
    wgranie PINu offline.

  • 20. Data: 2019-04-08 10:01:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 22:11:23 UTC+2 użytkownik ń napisał:

    > Tzn.?

    No nie, mam dość.
    Dobrze, że nie poszło z mojego kodu rekomendacyjnego.