  • 1. Data: 2020-07-22 00:33:33
    Temat: Jak działa kredyt na KK? :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Bo nigdy nie korzystałem :)

    A oprocentowanie 2%, więc trzeba by dać zarobić bankowi choć raz.

    Jeżeli spłacę np. tylko minimalną kwotę, to ile będę miał do spłaty w przyszłym
    miesiącu (i następnych)?

    KK Getinu o ile to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2020-07-22 18:58:54
    Temat: Re: Jak działa kredyt na KK? :)
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.07.2020 o 00:33, r...@k...pl pisze:
    > Jeżeli spłacę np. tylko minimalną kwotę, to ile będę miał do spłaty w przyszłym
    > miesiącu (i następnych)?

    Minimalną kwotę z przyszłego miesiąca, i następnych. Oczywista oczywistość.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2020-07-22 21:14:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Jul 2020 00:33:33 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Jeżeli spłacę np. tylko minimalną kwotę, to ile będę miał do spłaty w przyszłym
    >miesiącu (i następnych)?
    Jeśli nie spłacisz całości zadłużenia to od każdej transakcji
    przysługują bankowi odsetki liczone od dnia transakcji. Spłacenie
    całości umarza odsetki a jak zabraknie choć 0,01 zł to odsetki liczą
    się od początku dla wszystkich płatności.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2020-07-23 10:44:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 00:33, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > A oprocentowanie 2%, więc trzeba by dać zarobić bankowi choć raz.
    >
    > Jeżeli spłacę np. tylko minimalną kwotę, to ile będę miał do spłaty w przyszłym

    Istotne jest to, że od wszystkich transakcji z ostatniego wyciągu (i
    kolejnych) zapłacisz te 2% odsetek (nie od dnia w którym nie spłaciłeś
    tylko od dnia każdej z transakcji).
    Jakoś to doliczą do następnego wyciągu (nie widziałem na żywo, bo nigdy
    nie skorzystałem).

    Spotkałem też kiedyś tak napisany regulamin KK (to był Kredyt Bank), że
    jak się nie spłaci wyciągu w całości to odsetki się naliczą z tego i z
    poprzedniego wyciągu. Potwierdziła to pracownica banku (powiedziała, że
    jestem chyba pierwszym, który się tego doczytał).

    Problemem według mnie może być jak się kiedyś będziesz chciał wycofać z
    tego kredytu. Kolejność zaliczania wpłat jest chyba (czytałem to z 10
    lat temu) tak ustawiona, że aby przestać płacić odsetki to trzeba całą
    kartę spłacić do zera (czyli nie ostatni wyciąg, ale też bieżące
    transakcje). Ale nie jestem tego pewien - wczytaj się w regulamin, a
    może ktoś inny kto 'wie na pewno' napisze jak jest.

    Też zwróciłem na to uwagę - oprocentowanie niższe niż płacę za KH, a tam
    mam bezkosztową możliwość nadpłacenia....
    P.G.

  • 5. Data: 2020-07-23 10:46:32
    Od: z <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ZTJV-UliG3Y

    Po co Ci to?
    Nie możesz odłożyć/poczekać?
    To chyba nie jest wydatek pilnej/ważnej potrzeby? (hipoteka)
    Jesteś pewny że oprzesz się później pokusie?
    Masz rodzinę na utrzymaniu?

  • 6. Data: 2020-07-23 11:16:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >https://www.youtube.com/watch?v=ZTJV-UliG3Y
    >Po co Ci to?
    >Nie możesz odłożyć/poczekać?

    Przy 2% sie nie oplaca czekac :-)

    >To chyba nie jest wydatek pilnej/ważnej potrzeby? (hipoteka)

    Hm, czy hipoteka to taki wydatek waznej potrzeby ...

    >Jesteś pewny że oprzesz się później pokusie?

    Do tej pory sie opieral.

    >Masz rodzinę na utrzymaniu?

    I tu wlasnie moze byc lepiej zaciagnac kredyt na 2% i chomikowac
    gotowke.

    J.

  • 7. Data: 2020-07-23 11:29:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-23 o 11:16, J.F. pisze:

    > I tu wlasnie moze byc lepiej zaciagnac kredyt na 2% i chomikowac gotowke.

    Ale trzeba mieć na względzie że te 2% ktoś musi sfinansować.

    Np. taki co zapomni spłacić albo następnym razem będzie brał więcej,
    więcej, więcej...

    Same cyferki na kalkulatorze nie mówią wszystkiego o KOSZTACH.

    Edukacyjnie:
    Karta kredytowa zmusza użytkownika do posiadania DŁUGU nawet wtedy gdy z
    niego nie korzysta / nie chce korzystać.
    Pieniądze są wypłacane NAJPIERW z DŁUGU a potem z konta.

    Każdy posiadacz KK jest dłużnikiem banku.

    A jak wiadomo dług jest towarem którym mozna obracać i kombinować w
    zapisach komputerowych aby można było więcej udzielić kredytów przy jak
    najmniejszym niby zabezpieczeniu "depozytem"
    To mądry człowiek wymyślił. Pewnie narodowości żydowskiej ;-)

  • 8. Data: 2020-07-23 12:58:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jul 2020 18:58:54 +0200, w <rf9r8c$7gr$1@gioia.aioe.org>, Alf/red/
    <a...@u...waw.pl> napisał(-a):

    > Minimalną kwotę z przyszłego miesiąca, i następnych. Oczywista oczywistość.

    Super. Ile może wynosić ta minimalna kwota? Jakiś % sumy transakcji?

  • 9. Data: 2020-07-23 13:01:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Jul 2020 10:46:32 +0200, w
    <5f194e68$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=ZTJV-UliG3Y
    >
    > Po co Ci to?

    Zdolność sobie wyrabiam?

    > Nie możesz odłożyć/poczekać?

    Może franki chcę kupić :P

    > To chyba nie jest wydatek pilnej/ważnej potrzeby? (hipoteka)

    Nawet szukam sposobu wydania :)

    > Jesteś pewny że oprzesz się później pokusie?

    Pokusie, aby spłacić kartę?

  • 10. Data: 2020-07-23 13:52:22
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.07.2020 o 13:01, r...@k...pl pisze:

    > Zdolność sobie wyrabiam?

    w jaki sposób korzystając z kredytu kartowego można sobie zdolność wyrobić?

    > Pokusie, aby spłacić kartę?

    możesz korzystać z kredytu kartowego albo zrobić sobie takie combo:

    KK + limit w ror, cały miesiąc płacisz KK (korzystasz z kredytu) i
    dajesz zlecenie spłaty 100% zadłużenia (jak nie ma kasy na koncie to
    korzystasz z limitu kredytowego)

    w ten sposób zbudujesz sobie historię kredytową a koszty będą minimalne
    lub żadne jeżeli zawsze będziesz miał kasę na koncie, aby KK spłacić

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje