  • 21. Data: 2018-09-19 00:52:33
    Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Od: Nikt Ważny <n...@w...pl>

    W dniu 07.09.2018 o 20:45, Bogdan B. pisze:
    > Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    > Miał ktoś dłużej?
    >
    > Bogdan B.
    18 minut zrezygnowałem

  • 22. Data: 2018-09-19 16:24:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To chyba rekord.
    Kiedyś czekałem ponad 40 minut (inny bank, numer tel. nadrukowany na karcie do
    reklamacji transakcji) + długa rozmowa ze drugie tyle i szarpnęło mnie strasznie za
    rozmowę telefoniczną - okazało się, że "połączenia na numery 0801xxxxxx nie mieszczą
    się w kategorii bezpłatnych połączeń na numery stacjonarne" wg odpowiedzi UKE
    (złożyłem skargę na odrzucenie reklamacji przez opa, jak widać bezskuteczną).
    Innymi słowy ktoś na nas niezłe interesy kręci oferując połączenia 801xxxxxx :-((

    -----

  • 23. Data: 2018-09-20 16:07:05
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2018-09-19 o 16:24, ń pisze:
    > Innymi słowy ktoś na nas niezłe interesy kręci oferując połączenia 801xxxxxx :-((

    Zawsze dzwonię na "zwykły" numer telefonu, bo takie rozmowy mam w
    pakiecie bez dodatkowych opłat.

  • 24. Data: 2018-09-22 15:35:15
    Od: v...@g...com

    W dniu piątek, 7 września 2018 19:45:13 UTC+1 użytkownik Bogdan B. napisał:
> [...]
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.

    U mnie wczoraj około 6 minut (połączenie koło południa), więc w normie, bo też nie
    mam cierpliwości

  • 25. Data: 2018-10-02 12:53:24
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Na 801-xxxxx??
    Żebyś się nie ździwił (jak ja).

    -----

  • 26. Data: 2018-10-02 12:57:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dwie i pół godziny czekania w kolejce do BOI sądu.
    "Jesteś ... nasty w kolejce".
    Bezskutecznie, bo po tym czasie rozłączyło punktualnie o 15:30, nadzwyczajna kasta
    się nie przemęcza po godzinach.
    (oczywiście nie ze słuchawką przy uchu, ale jednak przeszkadzało)
    (to jeszcze za rządów znienawidzonego PO, czyli pewnie Gowina ;))

  • 27. Data: 2018-10-02 12:59:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    IMHO nie jest aż tak źle.
    Może niedobrze losujesz ;-)
    Pisanie do np. amazonu i odpowiedzi z czapy od jakichś Sulejmanów czy Rashidów to
    dopiero kabaret my friend.

    -----

  • 28. Data: 2018-10-02 13:00:58
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czasem trudno taki numer znaleźć lub nie masz go przy sobie (np. na c.c).

    -----