  • 11. Data: 2018-09-09 14:00:31
    Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 września 2018 20:37:44 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:

    > Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    > Ja nie.

    A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
    zakłada i zgody wycofać?

  • 12. Data: 2018-09-09 14:04:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 9 września 2018 14:00:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
    zakłada i zgody wycofać?

    Może można tylko na infolinii? ;>

  • 13. Data: 2018-09-09 14:23:10
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2018-09-09 o 08:57, wiatrak pisze:
    > Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:
    >
    > "Drogi kliencie,
    > Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
    > (...)

    Hm, czytałem tylko do tego miejsca.
    O tym, że zgoda jest jednorazowa już nie :-)

  • 14. Data: 2018-09-10 08:23:14
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-09 o 14:00, Kris pisze:

    > A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
    zakłada i zgody wycofać?

    A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły do
    wszystkich krewnych i znajomych królika?
    Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z innych
    podmiotów?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-09-10 09:25:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2018 08:23:59 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły do
    > wszystkich krewnych i znajomych królika?
    > Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z innych
    > podmiotów?

    Wycofujesz zgodę to nie mogę Twoich danych wykorzystać do celów marketingowych

  • 16. Data: 2018-09-10 10:28:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Wycofujesz zgodę to nie mogę Twoich danych wykorzystać do celów
    >marketingowych

    Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)

    Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano
    dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na
    przetwarzanie ...

    J.

  • 17. Data: 2018-09-10 10:43:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:28:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

    > Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano
    > dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na

    Myślę ze doskonale wiesz że tak to nie działa

  • 18. Data: 2018-09-10 11:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Myślę ze doskonale wiesz że tak to nie działa

    Na tych nowych przepisach ? Nie mam pojecia.

    A jak dziala ?

    J.

  • 19. Data: 2018-09-11 08:06:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-09-07 o 20:45, Bogdan B. pisze:
    > Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    > Miał ktoś dłużej?

    Dwie i pół godziny - dzwoniłem do Merrill-Lynch (na szczęście darmowa
    linia). Czekałem tak długo, bo to był dedline na realizację firmowych opcji.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 20. Data: 2018-09-17 17:59:30
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

> [...]
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.

    Moje czasy od wybrania numeru do zgłoszenia się interfejsu białkowego

    Dawno temu: TP SA: ok. 1h 50min, UPC: ok. 1h 20min

    Ostatnimi czasami:
    Netia: 3 minuty
    BPH: Poniżej minuty
    Alior: Poniżej 5 minut (w czerwcu 2018)

    Jakość interfejsów białkowych moim zdaniem się pogorszyła. Konsultanci
    coraz bardziej tępi, nie rozumieją co się do nich mówi i robią co innego
    niż człowiek chce. Lepiej e-mail, e-bok lub w ostateczności polecony jak
    się nie da e-maila.

    --
    t0maszek