  • 1. Data: 2018-09-12 22:36:39
    Temat: IdeaBank podwyżki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Chyba nie było o podwyżkach w IdeaBank na kontach indywidualnych
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Idea-Bank-wprowadza
    -nowe-oplaty-7613388.html

    "Nowe opłaty będą obowiązywać właścicieli Konta Idealnego od 13
    listopada 2018 r. Pierwsza z nich dotyczy korzystania z bankomatów. Za
    darmo będzie nadal pięć pierwszych wypłat w danym miesiącu. Od szóstej
    i każdej następnej bank będzie pobierał prowizję w wysokości 1 proc.
    wypłacanej kwoty. Bank nie ustalił jednak górnych widełek - na
    przykład nie więcej jednak niż 10 zł od jednej operacji. Oznacza to,
    że wypłacając np. 10 tys. zł, klient zapłaci 100 zł prowizji.

    Drugą nowością w cenniku jest opłata za przekroczenie limitu 100 tys.
    zł miesięcznie dla wpłat we wpłatomatach i bankomatach (dotyczy także
    mobilnego wpłatomatu). Bank będzie sumował wszystkie wpłaty gotówki
    przez klienta w danym miesiącu w tych urządzeniach. Jeżeli suma wpłat
    będzie niższa niż 100 tys. zł, to nadal nie będzie prowizji z tego
    tytułu. Jeżeli suma przekroczy 100 tys. zł miesięcznie, to bank
    naliczy prowizję wynoszącą 0,39 proc. od nadwyżki powyżej 100 tys. zł.

    W listopadzie z oferty zostaną wycofane Konto Idea Saver oraz Konto
    Zośka. Oba rachunki pozostaną jednak w obsłudze i klienci, którzy
    trzymają tam oszczędności, nadal będą z nich mogli korzystać."

    Podwyżki także na kontach firmowych:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Beda-podwyzki-w-Ide
    a-Banku-7614389.html

    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2018-09-13 08:25:13
    Temat: Re: IdeaBank podwyżki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 22:36:39 +0200, WAM napisał(a):
> [...]
    > przykład nie więcej jednak niż 10 zł od jednej operacji. Oznacza to,
    > że wypłacając np. 10 tys. zł, klient zapłaci 100 zł prowizji.

    Ciekawe ... byli tacy klienci, co to codziennie po 50 zl, a bank
    placil bankomatom ?

    > Drugą nowością w cenniku jest opłata za przekroczenie limitu 100 tys.
    > zł miesięcznie dla wpłat we wpłatomatach i bankomatach (dotyczy także
    > mobilnego wpłatomatu).

    Indywidualne konto ? pogratulowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-09-13 18:51:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 13 Sep 2018 08:25:13 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ciekawe ... byli tacy klienci, co to codziennie po 50 zl, a bank
    >placil bankomatom ?
    Pewnie byli. Ja prawie gotówki nie używam ale dziś wyjątkowo
    wyjmowałem 2500 z Euronetu. I zaskoczenie po wpisaniu kwoty - info:

    Kwota przekracza maksymalną sugerowaną dla jednorazowej wypłaty (1000
    zł). Dostępne opcje:
    - wypłać 1000
    - inna kwota
    - anuluj

    I na szybko myślę że "inna kwota" wprowadzi mnie w błędne koło, znów
    wpiszę swoją a tam znów będzie że przekracza... I prawie już wyjąłem
    sugerowany 1000. Ale jednak zaryzykowałem "inna kwota" i po ponownym
    wpisaniu 2500 przeszło i wydało w jednej transakcji. Wśród wydanych
    banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

    WAM

  • 4. Data: 2018-09-13 19:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 18:51:21 +0200, WAM napisał(a):

> [...]
    > sugerowany 1000. Ale jednak zaryzykowałem "inna kwota" i po ponownym
    > wpisaniu 2500 przeszło i wydało w jednej transakcji.

    Ciekawe. Czyzby ludziom sie czesto pomylki o zero zdarzaly, a potem
    pretensje o oplaty mieli ?

    > Wśród wydanych banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

    Postep :-)

    Ciekawe - wszystkim wydawali, czy tylko tym od grubszej kwoty, czy
    tylko tym, co im autoryzacja nie przechodzila :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-09-13 19:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 22:36:39 +0200, WAM napisał(a):
    > Chyba nie było o podwyżkach w IdeaBank na kontach indywidualnych
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Idea-Bank-wprowadza
    -nowe-oplaty-7613388.html

    P.S. a dla nowych srodkow odsetki juz 3.5%

    Czyzby sie przejechali na niedawnej obnizce ?

    J.

  • 6. Data: 2018-09-14 10:50:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Sep 2018 18:51:21 +0200, w
    <1...@4...com>, WAM <n...@n...nopl.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > wpisaniu 2500 przeszło i wydało w jednej transakcji. Wśród wydanych
    > banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

    A to chyba feature niektórych bankomatów. Miałem coś takiego rok temu.
    Oczywiście to tylko sugestia i po potwierdzeniu zrealizuje.

  • 7. Data: 2018-09-15 12:59:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ciekawe. Czyzby ludziom sie czesto pomylki o zero zdarzaly, a potem
    > pretensje o oplaty mieli ?

    Dość stara sprawa:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Euronet-rekomenduje
    -1000-zl-I-wprowadza-klientow-w-blad-7603641.html
    I jak zwykle chodzi o pieniądze. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com