  • 1. Data: 2019-10-08 09:27:08
    Temat: Idea lokata na nowe srodki plus
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Sytuacja się powtarza i nie do końca ją rozumiem.

    Na kilkunastu różnych lokatach w Idea mam łączną kwotę L.
    Mam dodatkowo środki na koncie bieżącym które chcę dać na Lokatę NA
    NOWE ŚRODKI PLUS. W formularzu zakładania tej lokaty podana jest kwota
    Saldo środków na 20 dzień poprzedniego miesiąca to: P PLN.

    Kwota Salda z poprzedniego miesiąca P jest mniejsza niż aktualna suma
    lokat L. Wydaje się więc, że środki na rachunku bieżącym kwalifikują
    się jako nowe środki. A dalej w formularzu jest informacja:

    Saldo Nowych Środków na chwilę obecną: 0 PLN

    Pomóżcie zrozumieć. To jak, pomożecie?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2019-10-08 10:34:16
    Temat: Re: Idea lokata na nowe srodki plus
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >się jako nowe środki. A dalej w formularzu jest informacja:
    >Saldo Nowych Środków na chwilę obecną: 0 PLN

    Tu Ci tylko infolinia pomoze, jesli to blad.

    Ale ... Jest taki pkt w regulaminie

    "6. Za Nowe Środki nie uważa się środków pieniężnych zgromadzonych na
    rachunkach Lokat NA NOWE ŚRODKI PLUS oraz HIT PLUS opłaconych
    między dniem, w którym wyliczane jest Saldo Bazowe a dniem, w którym
    nastąpił rzeczywisty wpływ środków na rachunek danej Lokaty NA NOWE
    ŚRODKI PLUS, dla której wyliczane są Nowe Środki."

    J.

  • 3. Data: 2019-10-08 12:14:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Oct 2019 10:34:16 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >nastąpił rzeczywisty wpływ środków na rachunek danej Lokaty NA NOWE
    >ŚRODKI PLUS, dla której wyliczane są Nowe Środki."

    Ah ten regulaminowy bełkot ;)
    Jeśli 20. dnia poprzedniego miesiąca miałem saldo 10.000 (tylko
    lokaty, rachunek = 0)
    Później miałem wpływy i z tych wpływów założyłem lokatę na nowe środki
    plus 5.000, zatem obecnie mam lokaty łącznie na 15.000. Mam jeszcze
    4.000 na rachunku. Aktualnie nowe środki wynoszą 4.000 czy 0?

    WAM

  • 4. Data: 2019-10-08 12:36:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z ideą się nie zrozumiesz.
    Do zrozumienia jest najwyżej to, żeby kasę stamtąd zabrać.
    Chyba że lubisz kopać się z koniem, masz akcje idei czy też z dobrego serca wspierasz
    ten polski bank i chcesz go bronić przed upadkiem.

  • 5. Data: 2019-10-08 12:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >plus 5.000, zatem obecnie mam lokaty łącznie na 15.000. Mam jeszcze
    >4.000 na rachunku. Aktualnie nowe środki wynoszą 4.000 czy 0?

    IMO 4000. Bo zakladam, ze wplaciles 9k.

    Ale belkot wcale nie - sam ich kiedys na to robilem, tzn oni sami sie
    robili :-)

    Mam np 5 lokat po 10k, ktore sie koncza 2-go, 3, 5, 7 i 10.

    20-go poprzedniego miesiaca bylo 50k na lokatach.
    Doplacam 10k, zakladam szostą lokate ... po czym w kolejnych dniach
    po zakonczeniu lokataty sie okazuje ze saldo jest 60k,
    wiec jestem uprawniony do zalozenia lokaty 10k jako nowe srodki.

    I koncze z 6 lokatami na nowe srodki, ewentulnie te ostatnia
    wyprowadzam, zeby na 20-go miec 50k i powtorka z rozrywki.
    Wplacic moglem juz 21-go i zalozyc lokate - tez ns, a w dodatku w
    kolejnym miesiacu 10k nadwyzki :-)

    Teraz poprawili ..

    J.

  • 6. Data: 2019-10-08 14:42:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Oct 2019 12:44:26 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >IMO 4000. Bo zakladam, ze wplaciles 9k.
    Tak, wplacilem 9k. A pokazuje nowe środki 0 i to już któryś miesiąc z
    kolei.

    Nie chce mi się tam dzwonić :D
    Ostatnio zamykałem telefonicznie zbędne rachunki Idealnie Proste, to
    oprócz kolejnego potwierdzania że nie jestem rezydentem USA (to samo
    klikałem w ST 3 dni wcześniej) musiałem jeszcze zeznawać że nie jestem
    politykiem (opozycji) ani spokrewnionym z tymże. Padło też pytanie o
    moje obroty czy są poniżej czy powyżej 3 mln a przecież to bank widzi
    najlepiej, np gdy założę 31 razy w miesiącu lokatę 1D na 100k to już 3
    mln obrotu uzbieram :) Dodam że w pytaniu tym nie było podanego
    horyzontu czasowego dot. tych obrotów.

    WAM