  • 1. Data: 2015-01-27 06:35:18
    Temat: Idea Na Chwilę w dół
    Od: S <a...@w...pl>

    Spieszę donieść...
    7 dni 2,6%
    14 dni 2,65%
    21 dni 2,7%

    Masakra - nie wiem co się dzieje z Idea Bankiem, ale od kilku dni zero
    promocyjnych lokat, te które są na stałe obniżają %... ewidentnie
    dostosowują ofertę do rynku.
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-01-27 08:20:08
    Temat: Re: Idea Na Chwilę w dół
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    S wrote:

> [...]
    >
    > Masakra - nie wiem co się dzieje z Idea Bankiem, ale od kilku dni zero
    > promocyjnych lokat, te które są na stałe obniżają %... ewidentnie

    W połowie stycznia odnowiły mi się lokaty promocyjne w IB. Lokaty na 3
    miesiące weszły z oprocentowaniem 3.2% (w czasie promocji były chyba 3.7%).
    Zapomniałem ustawić je na nieodnawialne. Aż do dzisiaj te lokaty widoczne są
    jako oprocentowane na 3.2%.

    Czy w IB jest tak, że oprocentowanie jest ustalane jednorazowo w momencie
    podpisania umowy lokaty (albo jej odnowienia automatycznego), czyli że jest
    stałe w całym okresie lokaty?

    Chciałem zerwać te odnowione lokaty i poszukać większego oprocentowania ale
    okazuje się, że jednak nie uda mi się teraz nigdzie lepszego oprocentowania
    trafić. Zatem całkiem się dobrze złożyło, że miałem te lokaty ustawione
    jednak jako odnawialne.

    --
    Janek z pola.

  • 3. Data: 2015-01-27 13:15:00
    Od: marek <marek@>

    On 27.01.2015 06:35, S wrote:
    > Spieszę donieść...
    > 7 dni 2,6%
    > 14 dni 2,65%
    > 21 dni 2,7%

    Jest jakaś alternatywa krótkoterminowa na rynku podobna do tej z Idea Banku?

    Marek

  • 4. Data: 2015-01-27 13:19:59
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jest jakaś alternatywa krótkoterminowa na rynku podobna do tej z Idea
    > Banku?
    >
    > Marek

    BGż Optima . Rachunek oszczędnościowy 3% do 100k. Wypłacasz kiedy
    chcesz i ile chcesz.