  • 1. Data: 2019-02-02 01:29:35
    Temat: Idea Bank Zmiany w usłudze Mobilny Wpłatomat
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Drogi Kliencie,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 1 marca 2019 r. usługa Mobilnego
    Wpłatomatu zostanie wycofana z oferty Idea Banku.
    W celu dokonania wpłaty gotówki po tym terminie zapraszamy do
    najbliższego stacjonarnego wpłatomatu lub oddziału Idea Banku. W celu
    realizacji innych usług zachęcamy do skorzystania z bankowości
    internetowej.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2019-02-02 10:14:21
    Temat: Re: Idea Bank Zmiany w usłudze Mobilny Wpłatomat
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-02-02 o 01:29, WAM pisze:

> [...]
    > najbliższego stacjonarnego wpłatomatu lub oddziału Idea Banku. W celu
    > realizacji innych usług zachęcamy do skorzystania z bankowości

    kiedyś skorzystałem, ciekawa opcja, szkoda że się wycofują, dla
    niektórych przedsiębiorców, którzy mają przychody w gotówce to była
    naprawdę fajna opcja

    czy teraz ten bank będzie się jeszcze jakoś wyróżniał (w pozytywnych
    znaczeniu)?
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2019-02-02 11:12:01
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 02.02.2019 o 10:14, RobertS pisze:
    > szkoda że się wycofują, dla niektórych przedsiębiorców, którzy mają
    > przychody w gotówce to była naprawdę fajna opcja

    Gdzieś czytałem wywiad z jakimś managerem w Idea, że ten pomysł to był
    strzał w 10 bo bardzo duże zapotrzebowanie, itd. To już jednak nie?

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2019-02-02 13:34:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Idea się zwija, niby kupuje getout, ale od Q3 to już nie będzie idea tylko "większy
    getout".
    I wszystkie ciekawostki idei znikną - już odpuścili lion's (choć to była anegdota, a
    w getoucie mają "noble", ciekae, czy mnie tam przeniosą), teraz mobilne wpłatomaty,
    zaraz znikną huby - i po fajnym pomyśle na bank :(

  • 6. Data: 2019-02-03 14:46:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    a w getoucie mają "noble", ciekae, czy mnie tam przeniosą), teraz mobilne wpłatomaty,
    zaraz znikną huby - i po fajnym pomyśle na bank :(

    fajny pomysł był, ale poszli zbyt grubo i załatwili się getbakiem, teraz
    powoli będą zwijać interes

    dobre depo, kredyty dla tych co w innych bankach nie mieli szans, ale
    teraz niestety widać że to już koniec, zachłanność ich zgubiła czy może
    LCz nie ma wyboru i musi GNB ratować?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2019-02-03 17:01:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 04:35:23 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    > była anegdota, a w getoucie mają "noble", ciekae, czy mnie tam
    > przeniosą), teraz mobilne wpłatomaty, zaraz znikną huby - i po

    Te mobilne wplatomaty to mi sie wydaja takim sobie pomyslem.
    Tzn kosztownym.

    Dla zwyklego klienta uzyteczny raz na pare lat, a ta uzytecznosc taka
    sobie. A dla sklepikarza z codziennym utargiem ... dla wszystkich nie
    starczy :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-02-03 17:45:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 14:46:49 +0100, RobertS napisał(a):
> [...]
    zaraz znikną huby - i po fajnym pomyśle na bank :(

    > fajny pomysł był, ale poszli zbyt grubo i załatwili się getbakiem, teraz

    Najwyrazniej nie maja zamiaru zwijac banku.

    > dobre depo,

    Dobre, ale drogie.
    Przyklad innych bankow sugeruje, ze moga taniej uzyskac pieniadze.
    Widac oplaca sie latami pracowac na marke :-)

    > kredyty dla tych co w innych bankach nie mieli szans, ale
    > teraz niestety widać że to już koniec, zachłanność ich zgubiła czy może
    > LCz nie ma wyboru i musi GNB ratować?

    Zasadniczo nie ma wyboru i musi ratowac, tzn ma wybor - moze nie
    ratowac i poczekac az mu zabiora za zlotowke :-)

    Tylko jesli te banki maja nienajgorsze wyniki finansowe ... moze jest
    sens ratowac, czy raczej utrzymywac, a zarzuty do kondycji moze jakies
    sztuczne ?

    Duzo moze zalezec od sadow i frankowiczow.

    J.