  • 1. Data: 2014-09-15 23:34:12
    Temat: Getin i opłata od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej
    Od: osa <w...@p...fm>

    Czy ktoś z Szanownych jest w stanie określić wysokość opłaty w Getin
    Banku od zastrzeżenia świadczenia na rzecz osoby trzeciej na podstawie
    "umowy oszczędnościowego rachunku terminowego złotowego z zastrzeżeniem
    na rzecz osoby trzeciej"

    W TOiP nic nie zalazłem, coś tam tylko o pełnomocnictwach jest. Pani w
    banku zeznała że to będzie około 50zł... tylko ja się obawiam jakie to
    koło będzie miało promień ;)

    Pierwszy i chyba ostatni raz pochwalę getin bo tylko u nich jest
    możliwość zawarcia takiej umowy, w innych bankach po pierwszym szoku
    (obsługa nie rozumie o co chodzi, a słowo akredytywa jest dla nich
    obraźliwe ;) ) i odpytaniu helpdeska/szafa/kierownika/dyrektora
    stwierdzali że nie da się zrobić jakiegokolwiek wkładu do którego
    miałaby prawo osoba trzecia po spełnieniu określonych warunków.