  • 1. Data: 2014-08-29 14:30:09
    Temat: Getin i Home Broker - co znów szykują?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Dzwonili dzisiaj i proponowali spotkanie. Że oprocentowanie jakieś 3,5,
    4 a nawet 5,1% za same lokaty. Najkrótsza to 4% na 2 miechy. (Podobno)
    same lokaty, bez usług (i wymagań) dodatkowych. Ktoś, coś?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-08-29 19:30:59
    Temat: Re: Getin i Home Broker - co znów szykują?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dzwonili dzisiaj i proponowali spotkanie. Że oprocentowanie jakieś 3,5, 4
    > a nawet 5,1% za same lokaty. Najkrótsza to 4% na 2 miechy. (Podobno) same
    > lokaty, bez usług (i wymagań) dodatkowych. Ktoś, coś?

    Do mnie tez dzwonili z GetinOnline i proponowali lokaty na ponad 5%,
    ale dostepne tylko w placowkach Home Broker.
    Na pytanie czy sa to oferty laczone (czesc kasy na cholera-wie-co
    a pozostala czesc na lokate o wysokim oprocentowaniu)
    babka odpowiedziala mi, ze nie.
    Niestety jej nie nagralem, ale raczej nie znajde czasu na wizyte :)

  • 3. Data: 2014-08-31 19:53:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    4% do 20kzł na 2 m-ce czyli lokata doradcy; tylko jedna i tylko raz na pesel

    a ta druga to lokata wznosząca oprocentowanie DO 5% w skali roku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-08-31 20:53:12
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > a ta druga to lokata wznosząca oprocentowanie DO 5% w skali roku

    a jakie dla klienta ma znaczenie, do ilu procent rosnie oprocentowanie? faktyczne
    oprocentowanie podaja, czy trzeba sobie samemu obliczac?

  • 5. Data: 2014-08-31 22:54:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a jakie dla klienta ma znaczenie, do ilu procent rosnie oprocentowanie? faktyczne
    oprocentowanie podaja, czy trzeba sobie samemu obliczac?

    chwyt marketingowy, 90% klientów "nie słyszy" tego DO i myślą, że lokata
    jest NA 5%

    przychodzą do HB i jest szok! bo to nie jest 5% tylko średnio ok. 3,5% a
    taka oferta już nie powala, no nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-09-02 22:00:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-08-31 19:53, RobertS pisze:

    > 4% do 20kzł na 2 m-ce czyli lokata doradcy; tylko jedna i tylko raz na
    > pesel

    Szału nie ma, ale lepsze to, niż nic :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2014-09-02 23:14:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szału nie ma, ale lepsze to, niż nic :)
    >
    > K.

    tak jak piszesz, oczywiście należy pamiętać, aby tuż po zakończeniu kasę
    wypłacić, bo warunki po zakończeniu promocji są słabiutkie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS