  • 1. Data: 2014-08-27 22:34:44
    Temat: Getin, Open, Idea - zmiana hasla i ...dupa.
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Dzisiaj zachcialo mi sie zmienic hasla
    w tych 3 bankach i przy okazji usunac maskowanie hasla.

    Tylko Idea wyswietlil komunikat, ze haslo jest za dlugie,
    tzn. ze max dlugosc hasla to 20 znakow.
    Niestety GetinOnline i OpenOnline nie wyswietlily takiego komunikatu.

    Teraz moge zalogowac sie jedynie na Idee -
    - Getin i Open sa niedostepne a infolinia,
    przez ktora moge odblokowac dostep czynna jest w godz. 8-22.

    Brak mi slow.
    Jak mozna zaakceptowac haslo, ktore nie jest potem akceptowane przez system?
    I to w banku/bankach...

  • 2. Data: 2014-08-27 22:48:02
    Temat: Re: Getin, Open, Idea - zmiana hasla i ...dupa.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.08.2014 o 22:34, jakson pisze:
> [...]
    > tzn. ze max dlugosc hasla to 20 znakow.
    > Niestety GetinOnline i OpenOnline nie wyswietlily takiego komunikatu.

    Jako, że to klony to może po prostu spróbuj pierwszych 20 cyfr przy
    logowaniu się do getin/open oczywiście jeżeli nie zablokowałeś już sobie
    dostępu do tych kont przez trzykrotne złe wpisanie hasła.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-08-28 01:07:50
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jako, że to klony to może po prostu spróbuj pierwszych 20 cyfr przy
    > logowaniu się do getin/open oczywiście jeżeli nie zablokowałeś już sobie
    > dostępu do tych kont przez trzykrotne złe wpisanie hasła.

    Najpierw wkleilem (Getin) haslo ot-tak, z dupy,
    potem wkleilem uwaznie, a na koncu (ostatnia proba) wpisalem recznie.
    Nie wierzylem wlasnym oczom i powtorzylem caly cyrk z OpenOnline.

    Nie wiedzialem o co do konca chodzi dopoki nie przyszla kolej na Idee :).
    Tam dostalem info, ze wpisuje za dlugie haslo (a wpisywalem 22-24 znaki)
    i wyszlo, ze maja ustawiony limit na 20.

    Podejrzewam, ze wlasnie tu tkwi caly babol,
    tzn. zaakceptowanie przez zaktualizowany system Getina i Opena
    zbyt dlugiego hasla - tylko jak to mozliwe? :)

    Kasy powazniejszej tam nie trzymam - po prostu zdziwilem sie niesamowicie.

  • 4. Data: 2014-08-28 01:24:17
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jako, że to klony to może po prostu spróbuj pierwszych 20 cyfr przy
    > logowaniu się do getin/open oczywiście jeżeli nie zablokowałeś już sobie
    > dostępu do tych kont przez trzykrotne złe wpisanie hasła.

    Tak jak pisalem - bylem kompletnie zdezorientowny cala sytuacja.
    Kto by wpadl na pomysl, ze chodzi wlasnie o to?
    Przeciez trabi sie, zeby hasla nie byly za krotkie,
    a 22-znakowe chyba nie nalezy do szczegolnie dlugich?

    Zreszta na 100% nie wiem czy to jest powodem braku autoryzacji.

    PS
    Co innego gdyby na pierwszy czy drugi rzut poszla Idea.
    Tak to kazdy by rozkimnil problem (o ile to to) :P

    PS2
    Prosba do kogos dla kogo GetinOnline czy OpenOnline nie jest kluczowym
    bankiem:
    Czy ktos z Was moglby zmienic haslo w systemie
    na jakies 30-znakowe (dla pewnosci) i wylaczyc maskowanie hasla?
    I najwazniejsze - czy potem udalo sie ponownie zalogowac? :)

  • 5. Data: 2014-08-28 06:56:22
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 28/08/2014 01:24, jakson wrote:

> [...]

    > na jakies 30-znakowe (dla pewnosci) i wylaczyc maskowanie hasla?
    > I najwazniejsze - czy potem udalo sie ponownie zalogowac? :)

    Ja próbowałem.
    Patrz co robisz i jaki to daje efekt na ekranie. W getinonline nie
    wpiszesz więcej niż 20 znaków w haśle, reszta to tylko stukanie w
    klawiaturę. Komunikatu brak, ale dłuższego nie przyjmuje, czyli
    zmieniłeś hasło na 20-znakowe i gdybyś je wpisywał, logowanie byłoby
    skuteczne. A jak wpisywałeś dłuższe to żeś się zablokował.

  • 6. Data: 2014-08-28 08:15:53
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ja próbowałem.
    > Patrz co robisz i jaki to daje efekt na ekranie. W getinonline nie
    > wpiszesz więcej niż 20 znaków w haśle, reszta to tylko stukanie w
    > klawiaturę.

    Zrobilem Ctrl+C + Ctrl+V z Notepada.
    Tak czy siak Idea pokazala ostrzezenie i nie przyjela hasla.
    IMHO to ich babol.

  • 7. Data: 2014-08-28 10:03:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości
    >Dzisiaj zachcialo mi sie zmienic hasla
    >w tych 3 bankach i przy okazji usunac maskowanie hasla.
    >Tylko Idea wyswietlil komunikat, ze haslo jest za dlugie,
    >tzn. ze max dlugosc hasla to 20 znakow.

    Ma to sens ? Tzn takie dlugie haslo ?
    Jak ktos bedzie ci podsluchiwal komputer to i tak sie dowie,
    jak bedzie probowal zalogowac brute force to znacznie krotsze powinno
    go powstrzymac,
    a jak wykradnie z banku pliki z zaszyfrowanymi haslami, to kto wie co
    jeszcze wykradnie :-)

    Jest sens sie katowac ?
    Co innego przy maskowanym ..

    J.

  • 8. Data: 2014-08-28 13:23:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-28 10:03, J.F. pisze:

> [...]
    > powstrzymac,
    > a jak wykradnie z banku pliki z zaszyfrowanymi haslami, to kto wie co

    czasem wpisujesz to z automatu bo hasło robisz na podstawie jakiś danych
    - np. jeśli częścią hasła będzie np. numer telefonu, to nienaturalnym
    będzie go obcinać...

    Łukasz

  • 9. Data: 2014-08-28 13:24:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-27 22:34, jakson pisze:
    > Dzisiaj zachcialo mi sie zmienic hasla
    > w tych 3 bankach i przy okazji usunac maskowanie hasla.
    >
    > Tylko Idea wyswietlil komunikat, ze haslo jest za dlugie,
    > tzn. ze max dlugosc hasla to 20 znakow.

    jak usunąć maskowanie hasła w Idea?

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-08-28 19:25:52
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ma to sens ? Tzn takie dlugie haslo ?

    I tak i nie:
    - Jesli haslo to dlugi ciag niepowiazanych ze soba "krzakow",
    to IMHO nie ma to sensu.
    - Jesli zas haslo sklada sie prostych, latwych do zapamietania slow,
    tworzacych haslo o dosc wysokiej entropii, to czemu nie?
    Ma byc "dla ludzi".