  • 1. Data: 2015-06-26 22:57:05
    Temat: Getin - Getin Up - opłaty miesięczne
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Dzień dobry,

    nie mogę wyszperać nigdzie archiwalnych regulaminów Getin Up. Tymczasem
    widzę, że w niektórych miejscach jest info, że karta do konta Getin Up -
    stan po 2015.07.01 - będzie bezpłatna o ile się spełni 3 warunki:
    . obrót 300 PLN
    . zgoda na marketing
    . wpływ na konto 1000 PLN

    Jeszcze rozumiem ten wymóg na obrót - jest wpisany w TOiP kart. Tzn:

    www.getinbank.pl/files/documents/Oplaty-i-prowizje--
    -Konto-Getin-UP1504.pdf

    https://www.getinbank.pl/files/documents/Tabela-Opla
    t-i-prowizji---
    obowiazujaca-od-22-maja-2015-r..pdf

    https://www.getinbank.pl/files/documents/Tabela-Opla
    t-i-prowizji---
    obowiazujaca-od-1-lipca-2015-r.pdf

    W powyższych 3 dokumentach jest mowa tylko o opłacie za kartę (np. Visa
    Debit, Mastercard Display, MasterCard do konta GetinBank - czyli karty do
    kont marmurkowego GetinBank) - w przypadku niespełnienia warunków na obroty.

    Nie mogę się doszukać TOiP dla konta Getin UP obowiązującej historycznie -
    ale coś mi świta, że była opłata za to konto jak się nie wyrobiło kartą
    chyba 500 PLN czy jakoś tak. Czyli 500 PLN zwalniało z obu opłat (konto oraz
    karta) zaś 300 PLN zwalniało tylko z opłaty za kartę.

    Można by rzec, że po zmianach 1 lipca, klienci marmurkowego Getin Bank z
    kontem Getin UP mają chyba taniej i lepiej niż było przez 1 lipca:
    . brak opłaty za konto Getin UP (ale to tylko z pamięci piszę, bo nie mogę
    się doszukać poprzedniej TOiP za konto Getin UP)
    . jedyny warunek na bezpłatność karty to nadal 300 PLN obrotu w miesiącu -
    czyli tutaj się nic nie zmieniło

    Tylko czy:

    . rzeczywiście była kiedyś opłata za Getin UP gdy brak obrotu kartą?

    . w regulaminie jest wzmianka o zgodzie na marketing i 1000 PLN wpływu?

    --
    Wysłane z pola.