  • 1. Data: 2020-02-10 17:23:20
    Temat: GetBeck czyli kolejny dowód na to że nadzory bankowe to wyrzucanie pieniędzy w błoto
    Od: z <...@...pl>

  • 2. Data: 2020-02-10 19:42:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 17:23, z pisze:

    Postępujące zidiocenie?
    Nie mogłem uwierzyć, że na usenecie bywają debile wysyłające puste
    posty. Wszedłem nawet przez przeglądarkę, ale nadal brak jakiejkolwiek
    treści.
    Pochuj takie sztuczki? Nachlałeś się, to idź spać!

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 3. Data: 2020-02-10 20:09:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2020 19:42:25 +0100, Akarm napisał(a):

    > Postępujące zidiocenie?

    Zauważyłeś że czym krótszy nick, tym głupszy delikwent? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-02-10 20:09:57
    Temat: [OT] Akarm vs z
    Od: 2752<4...@i...invalid>

    Akarm w

    > W dniu 10.02.2020 o 17:23, z pisze:

    > Postępujące zidiocenie?

    Oczywiście.
    Stary przygłup Akarm odpisuje młodemu przygłupowi z.

    Drugi (z) ma w dupie netykiete, ale i pierwszy (Akarm) choć się zapewne do
    tej netykiety odnosi, też ma ja w dupie...

    > Nie mogłem uwierzyć, że na usenecie bywają debile

    Aż trafiłem a Akarma.

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-02-10 20:34:38
    Od: z <...@...pl>

    Bo geniusz tkwi w prostocie. ;-)

    Współczuję tym którym przeszkadza/nie potrafią przeczytać/zrozumieć...

    Mamy XXI wiek. Mój program wyświetla wszystko czytelnie, przejrzyście i
    ułatwia czytanie/pisanie. (jest darmowy)

    Jak nie potraficie tego przetrawić to chociaż zmieńcie narzędzia.

  • 6. Data: 2020-02-10 20:39:02
    Temat: Re: [OT] Akarm vs z
    Od: z <...@...pl>

    W obliczu zmieniającego się świata i netu Twoje przywiązanie do
    dziewiętnastowiecznych zasad ;-) wydaje się śmieszny.

    Mój przekaz był krótki. Zmieścił się w tytule.

    Mogłem skonstruować jak każdy przygłup marketingowy krzykliwy tytuł a w
    treści zapodać linka do strony fufufu gdzie dostaje się kasę za lajki
    czy kliki.

    To byłoby mądre?

    Nie sądzę.

  • 7. Data: 2020-02-10 23:23:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 19:42, Akarm pisze:
> [...]
    > treści.
    > Pochuj takie sztuczki? Nachlałeś się, to idź spać!

    LOL

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-02-10 23:26:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 20:09, 2752 pisze:
> [...]
    >
    > Drugi (z) ma w dupie netykiete, ale i pierwszy (Akarm) choć się zapewne do
    > tej netykiety odnosi, też ma ja w dupie...

    Pomyliłeś się. Ty jako "z" jesteś stary, masz duże dzieciaki, a Akarm
    jest raczej młody i normalnie myślący.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-02-11 10:03:27

    Zrozumiałaś o czym jest dyskusja czy tak się tylko cieszysz? ;-)