  • 1. Data: 2018-08-21 14:19:34
    Temat: Fałszywa aplikacja BZ WBK
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/oszusci-podszy
    waja-sie-pod-bank-uwaga-na-aplikacje-wbk/7b485rf#sla
    jd-1

    Poprzednia fałszywa aplikacja nazywała się "BZWBKlight" i na początku
    sierpnia była dostępna w sklepie Google Play. Gdy zorientowano się, że
    nie została wydana przez Bank Zachodni WBK, natychmiast ją usunięto.
    Część klientów zdążyło ją jednak już zainstalować, narażając tym
    wszystkie swoje oszczędności.

    Nie trzeba było długo czekać, a obok oficjalnych aplikacji banków w
    sklepie pojawiła się kolejna fałszywka. Na celowniku oszustów nadal
    znajduje się BZ WBK. Dwa dni temu z Google Play można było pobrać
    aplikację "Zachodni WBK mobile", która prawdopodobnie miała służyć
    wyłudzaniu haseł do bankowości internetowej. Prawdziwa aplikacja banku
    nazywa się "BZWBK24 mobile". A więc można było się pomylić.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-08-21 14:54:15
    Temat: Re: Fałszywa aplikacja BZ WBK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 14:19:34 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    > wyłudzaniu haseł do bankowości internetowej. Prawdziwa aplikacja banku
    > nazywa się "BZWBK24 mobile". A więc można było się pomylić.

    W zwiazku z nowa moda ja bym nazwal Santander BZWBK i wyprzedzil bank
    :-)

    J.