  • 1. Data: 2020-09-27 02:12:04
    Temat: Fajny film z nudów oglądałem, ale momentów nie było, bo cały film był momentalny...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://youtu.be/qSPO_zx50cE
    Mateusz Morawiecki kariera nieznana cz.1

    [jak ona nieznana?...]

    Mój link też zamieszczę...
    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Kupiłem na AliExpress oczko 6W, które okazało się ciemne -- wewnątrz była
    LEDka TYF mocy 3.1W (może 3W?) zasilana na niespełna 2.4W grzejącym się
    zasilaczem 4W-7W... Forsę mi zwrócono, oczko zostało... Oderwałem TYF-LEDkę
    (nadal jest sprawna, choć łatwo nie było...) i wstawiłem w jej miejsce LEDkę
    10W ze zintegrowanym zasilaczem na 230V, ale radiator grzeje się zbyt mocno...

    Kupiłem dawno kilka termometrów, ale żaden jeszcze ;) do mnie nie dotarł,
    lecz na palec (nie na oko) radiator ma ponad 85°C...

    Kupione teraz oczko ma złe (za duże/grube) sprężyny mocujące to oczko w dziurze
    sufitowej i (wbrew obietnicom sprzedawcy) nie mieści się w dziurze o średnicy 57mm,
    więc dałem kupionemu teraz oczku inne (z innych oczek -- tych oczek, które mam teraz
    w łazience i w WC od 25 lat) sprężyny... Sprężyny ze starych oczek przyciąłem, gdyż
    kupione teraz oczko jest zbyt płytkie, przez co stare sprężyny okazały się za
    długie...

    Sprawdziłem, że w łazience mam ochronny przewód (tak zwane uziemienie) co znacznie
    ułatwia sprawę montażu w łazience (nad wanną) LEDek na 230V...

    Uffff... Jak gorąco... Mogę wmontować LEDkę mniejszej mocy...
    (nie mam -- musiałbym kupić)
    Mogę pogodzić się z przyspieszoną śmiercią przegrzewanej LEDki...
    (być może poświeci ze 25kh -- nie mam termometru...)

    Mogę wmontować LEDkę na 12V i dać odległy bezpieczny zasilacz...

    Dłużej pisałem ten post, niż przerabiałem oczko...